صدای زرند

نگاهی به زندگینامه و سوابق اجرایی ۷ منتخب پنجمین شورای شهر زرند

اعضای پنجمین دوره شورای شهر زرند در حالی انتخاب شدند که نیمی از اعضای شورای چهارم همچنان همراه این شورا هستند. بنا به رای مردم سرلیست چهارمین دوره شورای شهر زرند، همچنان جایگاهش در دوره پنجم نیز حفظ شد.

اعضای پنجمین دوره شورای شهر زرند در حالی انتخاب شدند که نیمی از اعضای شورای چهارم همچنان همراه این شورا هستند. بنا به رای مردم سرلیست چهارمین دوره شورای شهر زرند، همچنان جایگاهش در دوره پنجم نیز حفظ شد.

 

صدای زرند: حضور اولین بانو راه یافته به انتخابات از حاشیه های این انتخابات بود. همچنین لیست اصلاح طلب «زرند سلام» توانست با راهیابی بیش از ۵۰ درصدی اعضا خود همانند پیروزی لیست های امید سایر شهرها و استان ها، لیست برنده این انتخابات باشد.

 

هرچند مردم زرند هنوز هم بسیاری از نامزدهای شوراها را بر اساس شناخت کلی و یا آشنایی با چهره و برخی ملاک های ظاهری می‌شناسند، اما گرایش به نامزد گروه و جناحی خاص در این دوره بیشتر به چشم می خورد و نتایج آرا در مورد انتخاب جمع قابل توجهی از اصلاح‌طلبان شاهدی بر این موضوع است.

 

Aks Shora 5th

 

در ادامه بیوگرافی و سوابق منتخبین پنجمین دوره شورای شهر زرند را بخوانید:

 

* سرلیست انتخابی مردم در شورای پنجم مهدی برهانی نژاد است. برهانی نژاد که با حضور در لیست زرند سلام کاندیداتوری خود را در پنجمین دوره انتخابات شوراها اعلام کرد توانست ۶۳۰۲ رای را متعلق به خود کند.

 

او ریاست هیئت مدیره شرکت مرکزی کارگزاران حج و زیارت استان کرمان را در کارنامه سوابق خود دارد. برهانی نژاد اکنون به عنوان رییس و سخنگوی چهارمین شورای اسلامی شهر زرند منصوب می باشد. وی به عنوان منتخب اول چهارمین و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر زرند مدیر کاروان حج و نیز رییس شورای اسلامی شهرستان زرند نیز بوده است. برهانی نژاد دارای فوق لیسانس زمین شناسی است.

 

* نفر دوم لیست منتخبین شورای شهر زرند که تا حدودی توانسته رقبایی قوی را کنار بزند، وجیهه زمانی است.

 

وجیهه زمانی به عنوان اولین بانوی راه یافته به شورای اسلامی شهر زرند توانست با شعار من انقلابی ام ۵۶۴۴ رای را کسب کند.

 

زمانی سابقه ی مدیریتی در مؤسسه فرهنگی – آموزشی قرآن و عترت به مدت ۳ سال را داراست. او به عنوان یک فعال فرهنگی سابقه مدرسی قرآن، مشاوره در امور مذهبی و دینی و مدرسی دانشگاه در رشته های فارسی و عربی را نیز در کارنامه ی کاری خود دارد.

 

زمانی دارای مدرک سطح دو (لیسانس) از جامعه الزّهرای قم و کارشناسی ارشد ادبیّات تطبیقی از دانشگاه شهید باهنر کرمان است.

 

* ایرج رحمانی نیز اصلاح طلبی است که با لیست «زرند سلام» وارد انتخابات شوراها شد و توانست رتبه سوم را با کسب ۵۳۸۹ رای به خود اختصاص دهد.

 

رحمانی با ۵ سال سابقه ی معاونت در سازمان عمران شهرداری کرمان، معاونت فنی و عمرانی شهرداری زرند به مدت ۳ سال، ریاست اداره راه و ترابری شهرستان زرند به مدت ۴ سال دیگر منتخب شورای اسلامی شهر در پنجمین دوره این شورا می باشد.

 

وی همچنین به مدت ۱۲ سال رییس اداره عمران و صنایع روستایی جهاد سازندگی و ۴ سال سابقه ی مسئولیت واحد راه سازی جهاد سازندگی شهرستان زرند را در کارنامه ی کاری خود دارد. رحمانی در حال حاضر بازنشسته و دارای لیسانس عمران می باشد.

 

* فرهاد اسدی نیز یکی دیگر از اصلاح طلبان لیست «زرند سلام» است که با ۵۲۹۹ رای توانست به پنجمین شورای اسلامی شهر زرند راه یابد.

 

اسدی در سال ۱۳۷۰ در بنیاد شهید کرمان به عنوان مدکار اجتماعی روحی، ناشی از موج انفجار، کارش را آغاز کرد. او در مهر سال ۷۰ وارد اداره آموزش و پرورش شد و کارش را از شهرستان کهنوج آغاز کرد. وی به عنوان معاون پیش دانشگاهی یادگاران امام و پس از آن دبیر علوم اجتماعی شهر زرند مشغول به فعالیت بوده است. پس از آن مدیریت دبیرستان علامه طباطبایی، مشاوره اداره بنیاد شهید و کمیته امداد را در کارنامه سوابق خود قرار داده است.

 

اسدی در حال حاضر به عنوان مدیر ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش زرند مشغول به کار می باشد و همچنین تدریس در دانشگاه را انجام میدهد.

 

این عضو پنجمین شورای شهر زرند دارای مدارک فوق دیپلم عربی، کارشناسی جامعه شناسی و کارشناسی ارشد مردم شناسی می باشد. وی همچنین در حال حاضر دانشجوی دکترای جامعه شناسی فرهنگی است.

 

* عباس ایرانمنش را که بیشتر به حاج عباس می شناسند با کسب ۵۲۶۰ رای پنجمین منتخب شورای شهر زرند در دوره پنجم می باشد.

 

ایرانمنش پس از انقلاب وارد سپاه شد و به عنوان نیروی حفاظتی و عملیاتی سپاه در کردستان و بعد هم از اولین مربیان آموزش بسیج در این بخش بود.

 

او به عنوان فرمانده دسته در عملیات کرخه به عنوان اولین گردان رزمی زرند حضور داشت و مسئول سازماندهی بسیج و مربی آموزش نظامی بسیجیان را نیز در کارنامه خود دارد. همچنین وی تا پایان جنگ تحمیلی به عنوان جانشین و فرمانده گردان در جنگ حضور فعال داشته است.

 

وی که دارای ۱۵ درصد جانبازی است در سال ۸۷ بازنشسته شده است و سابقه ی حضور و ریاست در شورای چهارم شهر زرند را نیز دارا می باشد. ایرانمنش دارای دیپلم ادبیات و کاردانی مدیریت نظامی فرماندهی است.

 

* سید رسول تهامی زرند سلامی دیگری است که با کسب ۴۸۸۳ رای به عنوان ششمین عضو پنجمین شورای شهر از سوی مردم زرند انتخاب شد.

 

تهامی با ورودش در آموزش و پرورش در سال ۱۳۶۸ تا به امروز سابقه تدریس در هر سه مقطع آموزشی را داشته است. او همچنین در این ۲۸ سال سابقه کار در این نهاد سابقه ی کارشناس حقوقی آموزش و پرورش و مدیریت قریب به ۱۲ ساله مدارس پسرانه را در کارنامه خود دارد.

 

وی در دوره های قبل نیز در شورای شهر و شورای شهرستان زرند حضور داشته است، سابقه ریاست شورای اسلامی شهر و شهرستان زرند را داشته است و در کمیسیون داخلی شورا و شهرداری از جمله کمیسیون ماده ۱۰۰ به مدت ۳ سال مشغول بوده است. این منتخب مردمی در پنجمین شورای شهر زرند در حال حاضر سرپرست مدرسه شبانه روزی امام صادق (ع) شهر خانوک می باشد.

 

تهامی دارای کارشناسی الهیات معارف اسلامی است، او همچنین در حال حاضر دانشجوی کارشناسی ارشد مردم شناسی می باشد.

 

* سید عباس تهامی با سابقه مدیرعاملی شرکت زیارتی زرند سیر به مدت ۱۵ سال هفتمین عضو پنجمین دوره شورای شهر زرند است.

 

اختلاف رای او با نفر ششم تنها یک رای است و توانست با ۴۸۸۲ رای وارد این دوره از شورای شهر زرند شود.

 

تهامی به عنوان خزانه دار انجمن صنفی کارفرمایان شرکت ها و دفاتر خدمات زیارتی شهرستان زرند به مدت ۳ سال، نایب رییسی این انجمن به مدت ۴سال و همچنین سابقه دبیری این انجمن صنفی به مدت ۲ سال بوده است.

 

او که مدیر کاروان های حج است در دوره چهارم نیز عضو شورای شهر زرند بوده است. وی دارای لیسانس مشاوره می باشد.

 

********************

تهیه و تنظیم: زکیه سلیمی زرندی

********************

 

انتهای پیام/