در نشست شورای خیرین شهرستان زرند مطرح شد:

۱۶۰۰ نفر اعضای خانواده زرندی درگیر فردی زندانی می باشند/تصویب ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای زندان جدید زرند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: در شهرستان زرند ۱۶۰۰ نفر از اعضای خانواده درگیر فردی زندانی می باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: ۱۶۰۰ نفر اعضای خانواده زرندی درگیر فردی زندانی می باشند.

 

neshast shoraye khayerin shahrestan zarand960317 2

به گزارش صدای زرند، صبح امروز چهارشنبه نشست شورای خیرین شهرستان زرند با محوریت دیه با حضور فرماندار،دادستان،رئیس دادگستری،رئیس زندان و تنی چند از خیرین و مسئولین اجرایی شهرستان زرند در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

در این نشست “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند با اشاره به اینکه جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان برگزار می شود گفت: ۱۷ زندانی جرائم غیرعمد شرایط آزادی آن ها محیا است و برای آزادی این ۱۷ زندانیان مبلغی معادل ۶۰۰ میلیون تومان نیاز است.

 

وی اظهار داشت: خیرین همیشه در کارها دست به خیر بوده اند و ممطمئنا کمک می کنند این ۱۷ زندانی به خانواده های خود بپیوندند.

 

وی با بیان اینکه این جشن شب ۲۰ خرداد در مسجد امام حسن خیابان مصلی برگزار می شود تصریح کرد: امیدواریم ما خیری باشیم برای کسانی که ندامت کار بودند.

 

در این نشست حجت الاسلام “محمود محمدی” ریاست دادگستری شهرستان زرند با بیان اینکه ماه رمضان ماه برکت،نیکوکاری،انفاق است ابراز داشت: در ماه مبارک رمضان هر کار خیر ۷۰۰ برابر دیگر ماه ها ثواب دارد.

 

وی با اشاره به اینکه در زرند ۳۵۰ زندانی داریم خاطرنشان کرد: زرند شهری است برای کارهای خیر و خیرین آن باید تلاش کنند کارهای نیک و پسندیده انجام دهند.

 

وی اضافه کرد: ما باید بتوانیم هر ساله در ماه مبارک رمضان زندانی های جرائم غیر عمد را آزاد کنیم.

 

در این نشست “سید مهدی قویدل” دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند درباره اینکه بحث کاهش کمیت کیفری از اولویت های دستگاه قضایی و اجرایی است تصریح کرد: افزایش جرائم کیفری خود آسیب بزرگ اجتماعی است.

 

وی توضیح داد: در تولید یک آسیب علاوه بر زندانی تمام جامعه نیز نقش دارند و اغلب آسیب های اجتماعی ریشه در خود اجتماع دارد.

 

قویدل با اشاره به اینکه فرد زندانی با سه آسیب جدی مواجه می شود بیان کرد: آسیبی که فرد با اجتماع ارتباط ندارد و در جامعه نمی تواند کاری انجام دهد،آسیبی که به خانواده زندانیان وارد می شود و آسبی که متوجه جامعه است این ها سه آسبی است فرد با آن ها مواجه می شود.

 

وی اظهار داشت: در زرند از نظر اشتغال نسب به سایر شهرستان های استان کرمان مشکلی نداریم.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: در شهرستان زرند ۱۶۰۰ نفر از اعضای خانواده درگیر فردی زندانی می باشند.

 

وی با اشاره به اینکه از ۲۳ محکوم مالی ۱۶ نفر از آن ها شرایط آزاد شدن را دارند ابراز داشت: ۶۰ نفر از دختران و پسران زندانیان در خوابگاه نگه داری می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۸ نفر از زندانیان با مبلغ ۱۳۵ میلیون تومان آزاد شدند خاطر نشان کرد:در سال گذشته ۴۰ نفر از زندانیان با رضایت شاکی آزاد شدند.

 

در این نشست مجید عربنژاد رئیس اداره زندان شهرستان زرند با بیان اینکه از زرندیان برای قرار گرفتن زندان در مرکز شهر عذرخواهی می کنیم گفت: ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای زندان جدید زرند مصوب شده است و قرار شده است در بیرون از شهر به بهره برداری برسد.

 

وی افزود: تغییرات عمده ای در زندان زرند از نظر بهداشتی، تربیتی و ترمیمی انجام شده است.

 

neshast shoraye khayerin shahrestan zarand960317 1

neshast shoraye khayerin shahrestan zarand960317 3

neshast shoraye khayerin shahrestan zarand960317 4

neshast shoraye khayerin shahrestan zarand960317 5

neshast shoraye khayerin shahrestan zarand960317 6

neshast shoraye khayerin shahrestan zarand960317 7

neshast shoraye khayerin shahrestan zarand960317 8

neshast shoraye khayerin shahrestan zarand960317 9

neshast shoraye khayerin shahrestan zarand960317 10

neshast shoraye khayerin shahrestan zarand960317 11

 

انتهای پیام/