افتتاح ۱۳ طرح آبخیزداری و تثبیت شن در دهه مبارک فجر در استان کرمان

منابع این طرح ها از محل اعتبارات بین المللی، حوادث و… تامین و در شهرستانهای کرمان، بم، زرند، ریگان، شهربابک، سیرجان و کوهبنان اجرا شده است.

SedayeZarand.IRمدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان از افتتاح ۱۳ طرح با اعتباری معادل ۵۶ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر خبر داد.

صدای زرند: به گزارش باشگاه خبرنگاران، بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان، اسدی افزود : منابع این طرح ها از محل اعتبارات بین المللی، حوادث و… تامین و در شهرستانهای کرمان، بم، زرند، ریگان، شهربابک، سیرجان و کوهبنان اجرا شده است.

وی در ادامه با اشاره به بهره مند شدن ۴ هزار و ۴۹۶ خانوار از مزایای اجرای این طرح ها گفت: اجرای این گونه طرح ها می تواند ضمن رونق بخش کشاورزی استان و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها، از فرسایش و حمل میلیونها تن خاک، بروز پدیده گرد و غبار محلی و خسا رت های ناشی از این حوادث موثر باشد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان از مسئولان خواست: با توجه به زیر بنایی بودن اقدامات صورت گرفته در بخش های آبخیزداری و تثبیت شن اعتبارات بیشتری را به این بخش اختصاص دهند تا در آینده شاهد استانی آباد و رو به رشد باشیم.

انتهای پیام/