ه مناسبت شهادت امام علی (ع);

تجمع هیئت های مذهبی زرند برگزار می شود

به مناسبت شهادت مولی الموحدین علی بن ابیطالب (ع) تجمع هیئت‌های مذهبی شهرستان زرند امروز جمعه ۲۱ ام ماه مبارک رمضان ساعت ۶ عصر در مکان مسجد علی بن ابی طالب (ع) (قدمگاه) برگزار می‌شود.

به مناسبت شهادت مولی الموحدین علی بن ابیطالب (ع) تجمع هیئت‌های مذهبی شهرستان زرند برگزار می‌شود.

 

ali

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “اکبر سلطانی” رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت سالروز شهادت مولی الموحدین علی (ع) تجمع گسترده هیئت‌های مذهبی و مردم ولایتمدار شهرستان زرند برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این تجمع امروز جمعه ۲۱ ام ماه مبارک رمضان ساعت ۶ عصر در مکان مسجد علی بن ابی طالب (ع) (قدمگاه) آغاز می شود.

 

حجت الاسلام سلطانی بر لزوم احیای شعائر اهل بیت (ع) تاکید کرد و گفت: امسال در راستای تعظیم شعائر حضرت امیرالمومنین (ع) برنامه باشکوه تجمع هیئت‌های عزاداری در روز شهادت حضرت علی (ع) در روز ۲۱ ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند تاکید کرد: یکی از نکاتی که برای جامعه امروز ما اهمیت بسیار دارد و به عنوان فضای تنفس جامعه فرهنگی و مذهبی ما محسوب می‌شود زمینه‌سازی برای گسترش فرهنگ اهل بیت (ع) است زیرا هر چه این فرهنگ در جامعه بیشتر نهادینه شود آسیب‌های اجتماعی و فردی ما کمتر می شود.

 

وی با اشاره به اینکه امروز دنیا دنیای رسانه و ارتباطات است و تمام جهان در کمتر از بخشی از ثانیه با هم مرتبط می‌شوند تصریح کرد: در زمان کنونی جهان تشیع زیر ذره‌بین ماهواره‌ها و رسانه‌های غربی است بنابراین هر چه دلبستگی و مودت و محبت شیعیان به دین مبین اسلام و اهل بیت (ع) بیشتر نمایان شود جامعه ما بیمه و مستحکم‌تر می‌شود.

 

حجت الاسلام سلطانی از ائمه جمعه و جماعات شهرستان زرند، مسئولان، هیئت‌های مذهبی و اقشار مختلف مردم جهت شرکت در مراسم عزاداری و نوحه‌سرایی دعوت بعمل آورد.

 

انتهای پیام/