امام جمعه زرند؛

نماز جمعه نشانه عشق به امیر المومنین است/وجود ۲۵۰ فرزند یتیم در شهرستان زرند

امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند با اشاره به اینکه نماز جمعه نشانه عشق به امیر المومنین است گفت:ما هرچه داریم از برکت امیر المومنین است و باید قدر آن ها را بدانیم.

امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند با اشاره به اینکه نماز جمعه نشانه عشق به امیر المومنین است گفت:ما هرچه داریم از برکت امیر المومنین است و باید قدر آن ها را بدانیم.

 

NAMAZ JOMEH960319 12

به گزارش صدای زرند، آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته زرند با حضور همیشگی و پرشور مردم ولایی و انقلابی این شهر و به امامت حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در مصلی بزرگ پیامبر اعظم این شهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند با اشاره به اینکه نماز جمعه نشانه عشق به امیر المومنین است گفت:ما هرچه داریم از برکت امیر المومنین است و باید قدر آن ها را بدانیم.

 

وی افزود: امیرالمومنین را در زندگی سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،فرهنگی و…الگو خودمان قرار دهیم.

 

وی با بیان اینکه امیرالمونین خیرخواه مردم بودند تصریح کرد: کسی که در راه خدا انفاق کرده است نمونه امیرالمونین است.

 

وی اظهار داشت: راه سعادت ،قرآن و عترت را مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) در دل ما قرار دادند.

 

وی با اشاره به تقوای شب های قدر بیان کرد: شب های قدر ارزش و ثوابش هزار برابر شب های دیگر است و شب های قدر امنیت و نورانیت کاملی دارد.

 

وی ابراز داشت: تجلی سخن رسوال خدا ایران اسلامی می شود و ایران اسلامی باید پیرو کلام رسول خدا باشد.

 

وی درباره اینکه در شهرستان زرند ۲۵۰ فرزند یتیم وجود دارد عنوان کرد: ما باید به فقرا و فرزندان یتیم کمک کنیم و راه امیرالمومنین را ادامه دهیم.

 

وی ادامه داد: در شهرستان زرند بیش از ۵۶۰ فرزند بی سرپرست نیازمند کمک وجود دارد.

 

وی با بیان سخنی از رهبر انقلاب اسلامی در مورد آتش اختیار کردن اضافه کرد: معنیدآتش اختیار این نیست که به دستگاه های دولتی حمله کنیم بلکه معنی آتش اختیار به اختیار حمله به دشمن است.

 

وی توضیح داد: دانشجویان و طلاب امروز وظیفه دارند از سنگرهای انقلابی دفاع کنند.

 

وی با اشاره به برنامه های دشمن خاطر نشان ساخت: ایجاد ناامنی،رکود اقتصادی و سرنگونی جمهوری اسلامی از برنامه های دسمن می باشد که وظیفه ما شناخت دشمن است.

 

انتهای پیام/