کارشناس مسئول اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

گستردگی حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی نیازمند قدرت بینش بالایی است

کارشناس مسئول اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اهمیت جایگاه ارزیابی عملکرد استان و شهرستان زرند گفت: حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات از گستردگی زیادی برخوردار است و همکاران باید از قدرت بینش، آگاهی و تحمل بالایی برخوردار باشند تا بتوانند با مسائل این حوزه برخوردی کاملا درست و به حق داشته باشند.

کارشناس مسئول اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اهمیت جایگاه ارزیابی عملکرد استان و شهرستان زرند گفت: حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات از گستردگی زیادی برخوردار است و همکاران باید از قدرت بینش، آگاهی و تحمل بالایی برخوردار باشند تا بتوانند با مسائل این حوزه برخوردی کاملا درست و به حق داشته باشند .

 

neshast arzyabi modiriat amozesh va parvaresh960330

به گزارش صدای زرند، “نرگس فرود نیا” کارشناس مسئول اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست توجیهی ارزیابی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان زرند اظهار داشت: سالم سازی روابط و محیط های اداری از وظایف حوزه اجرایی ارزیابی عملکرد است.

 

کارشناس مسئول اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اهمیت جایگاه ارزیابی عملکرد استان و شهرستان زرند گفت: حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات از گستردگی زیادی برخوردار است و همکاران باید از قدرت بینش، آگاهی و تحمل بالایی برخوردار باشند تا بتوانند با مسائل این حوزه برخوردی کاملا درست و به حق داشته باشند .

 

وی مدیریت عملکرد را رویکردی نظام مند،قانونی، علمی و مکانیزه توصیف کرد و بیان داشت: مدیریت عملکرد زمینه تحقق برنامه های راهبردی و عملیاتی را برای ما آسان می کند و در نتیجه به بهبود عملکرد و افزایش کارایی و اثر بخشی که منجر به بهره وری دستگاه می شود را انجام می دهد.

 

وی هدف از برگزاری این جلسه را تشریح ارزیابی عملکرد کارکنان عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: ارزیابی عملکرد به بررسی وضعیت موجود و تطبیق آن با وضعیت ایده آل می پردازد .

 

فرود نیا تصریح کرد: با بررسی این موضوع می توان نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرد و با شناخت دقیق از فرصت و تهدیدها مسیر حرکت را آگاهانه و هوشمندانه انتخاب کرد.

 

وی ابراز داشت: اگر تحلیلی واقع بینانه از وضعیت موجود در دست داشته باشیم بهتر می توانیم مسیر خدمت گزاری به مردم را ترسیم کرده و خدمات مطلوبی هم ارائه دهیم .

 

وی به راه اندازی سامانه الکترونیکی پاسخگویی به شکایات مردمی اشاره کرد و عنوان کرد: با هدف تسهیل در ارتباط با مردم و پیگیری سریع شکایات و مطالبات مردمی سامانه الکترونیکی پاسخگویی به شکایات راه اندازی شده است.

 

وی درباره اینکه مهم ترین اقدام برای شناساندن دستگاه مستندسازی است اضافه کرد: باید از کار و فعالیت های انجام شده مستندسازی کنیم.

 

انتهای پیام/