رئیس اداره سواد آموزی شهرستان زرند

داشتن گواهی صلاحیت حرفه ای ملاک همکاری با نهضت سواد آموزی است

رئیس اداره سواد آموزی شهرستان زرند گفت: داشتن گواهی صلاحیت حرفه ای جهاد دانشگاهی ، ملاک همکاری با نهضت سواد آموزی است.

رئیس اداره سواد آموزی شهرستان زرند گفت: داشتن گواهی صلاحیت حرفه ای جهاد دانشگاهی ، ملاک همکاری با نهضت سواد آموزی است.

 

amozesh dahandegan nehzat savad amozi

 

به گزارش صدای زرند، محمد سلطانی رئیس اداره سواد آموزی شهرستان زرند در جمع آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی شهرستان زرند اظهار داشت: آموزش دهندگان سواد آموزی صرفا با شرکت در دوره توانمند سازی و قبولی در آزمون که در حال حاضر با همکاری جهاد دانشگاهی در حال برگزاریست امکان ادامه همکاری با سازمان نهضت سواد آموزی را دارند.

 

وی افزود: هیچ ارتباطی بین شرکت در این دوره آموزشی و قبول شدن در آزمون ومساله استخدام آموزش دهندگان وجود ندارد .

 

سلطانی با بیان اینکه دوره آموزش وتوانمند سازی از ۲۲ بهمن ۹۵ اغاز شده بود و تا اواخر فروردین ماه امسال ادامه داشت تصریح کرد: اگر آموزش دهنده ای هنوز نتوانسته برای شرکت در این دوره آموزشی ثبت نام کند، امکان ثبت نام به صورت محدود برای اوفراهم است.

 

وی به دوره آموزشی توانمند سازی آموزش دهنگان سواد اموزی اشاره کرد و ابراز داشت: در این دوره آموزشی ۱۲۶ ساعتآموزش پیش بینی شده است که ۴۴ ساعت آن جنبه عمومی و۸۲ ساعت جنبه تخصصی دارد که مموضوعات آن مرتبط با روش ها وفنون تدریس دوره های مختلف سواد آموزی است.

 

وی خاطر نشان ساخت: سازمان نهضت سوادآموزی با همکاری جهاد دانشگاهی مجموعه کلیپ ها و فیلم های کوتاهی را ضبط کرده که از مجموع ۴۰۰ فیلم، ۱۰۰ فیلم به تدریج روی پرتال جهاد دانشگاهی بارگذاری شده است.

 

وی بیان داشت: برای هر آموزش دهنده یک پروفایل اختصاصی پیش بینی شده و تمامی فیلم ها در آن قابل مشاهده و دانلود کردن است.

 

وی اضافه کرد: همچنین پاورپوینت هایی از این درس ها و کتاب های راهنمای تحصیل و منابعی که برای ارتقای دانش و صلاحیت آموزش دهندگان لازم است نیز در قالب نسخه پی دی اف در پرتال جهاد دانشگاهی بارگذاری شده است.

 

رئیس اداره سواد آموزی شهرستان زرند با اشاره به اینکه، آزمون پایانی توسط مدرسان این درس ها و از میان فیلم ها و نکاتی که مدرسان در قالب فیلم ها و پاورپوینت در اختیار آموزش دهندگان گذاشته اند، طراحی خواهد شد، توضیح داد: آموزش دهندگان می توانند زمان و محل آزمون را در پرتال جهاد دانشگاهی انتخاب کرده و با در دست داشتن مدارک خود به مرکز موردنظر مراجعه کرده و به سوالاتی که در اختیار آنها گذاشته شده است، پاسخ دهند.

 

وی ادامه داد: آموزش دهندگان در صورت کسب نمره حد نصاب لازم، گواهینامه صلاحیت حرفه ای از طرف جهاد دانشگاهی دریافت می کنند و این افراد بر اساس همین گواهی می توانند در ادامه سال ۹۶ با سازمان نهضت سواد آموزی همکاری کنند.

 

وی عنوان کرد:توسط سازمان نهضت سواد آموزی تدابیری اندیشیده شده که اگر فردی نتوانست در مرحله اول آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارد در مرحله دوم و سوم در آزمون شرکت کرده و نمره قبولی بگیرد.

 

انتهای پیام/