معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان زرند:

آموزش و تحقیق مهم‌ترین عامل موفقیت در تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران گیاهان دارویی در زرند

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان زرند گفت: آموزش و تحقیق مهم‌ترین عامل موفقیت در تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران برای توسعه و کشت گیاهان دارویی در این شهرستان است.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار زرند گفت: آموزش و تحقیق مهم‌ترین عامل موفقیت در تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران برای توسعه و کشت گیاهان دارویی در این شهرستان است.

 

giah

به گزارش صدای زرند، رضا نورالدینی معاون عمرانی و برنامه‌ ریزی فرماندار شهرستان زرند در نشست کارگروه تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان ضمن اشاره به تدوین و تشکیل کارگروه‌های ده‌گانه ستاد اقتصاد مقاومتی، همکاری مسوولان شهرستانی را لازمه دستیابی به اهداف توسعه شهرستان بیان کرد.

 

وی با اشاره به استعدادها و ظرفیت‌های مناطق مختلف شهرستان برای توسعه و کشت گیاهان دارویی، آموزش و تحقیق را مهم‌ترین عامل موفقیت در تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران این عرصه برشمرد.

 

رحیمی کارشناس جهاد کشاورزی استان کرمان ضمن اشاره به اهمیت گیاهان دارویی در سلامت جامعه از تدوین سند توسعه گیاهان دارویی در دولت خبر داد و خواستار بازاریابی برای عرضه محصولات مرتبط شد.

 

به گزارش صدای زرند، در پایان پس از بحث و بررسی و اعلام نظرات کارشناسی مقرر شد، کارگروه‌های مرتبط به توسعه و گسترش کشت گیاهان دارویی در شهرستان تشکیل و اقدامات لازم برای اجرایی شدن طرح به‌عمل آید.

 

انتهای پیام/فارس