جلسه شورای آموزگاران دبستان های دهستان دشت خاک زرند

جلسه ی شورای آموزگاران دبستان های دهستان دشت خاک در دبستان راضیه برگزار شد

با حضور مدیر آموزش و پرورش در مجتمع شهید کاظمی برگزار شد

جلسه ی شورای آموزگاران دبستان های دهستان دشت خاک در دبستان راضیه برگزار شد

جلسه شورای آموزگاران دبستان های دهستان دشت خاک زرند

به گزارش صدای زرند،حمیدصادقی مدیر آموزش و پرورش:برای آموزش و انتقال مفاهیم به دانش آموزان باید محیط کلاس را جذاب نمود.

مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام و آغاز هفته وحدت و خسته نباشد به همکاران پر تلاش زحمت کش به ظرفیت بالای شورای معلمان در حل مسائل و مشکلات آموزشی ،پرورشی و اجتماعی مدارس اشاره کرد وگفت:شورای معلمان باید با توجه به شرایط زمانی و مکانی در دانش آموزان ایجاد انگیزه نماید.

وی یکی از شرایط مدیر موفق را شناسایی مشکلات و معضلات و پیدا کردن راه حل مناسب در کوتاهترین زمان ممکن دانست و افزود نخبگان جامعه در آموزش و پرورش رشد و نمو پیدا می کنند .

صادقی یکی از راز های موفقیت دانش اموزان روستای دشت خاک را وجود همکاران بومی دانست و گفت:علت موفقیت دانش اموزان و کم بودن مشکلات و معضلات این دهستان حضور همکاران درکنار دانش اموزان است.

وی افزود دانش آموزان می توانند در تمامی عرصه های زندگی معلم خود را در کنار خود ببینند. علیرضا سیف الدینی مدیر مجتمع شهید کاظمی با یادآوری موفقیت های دانش آموزان در عرصه های ورزشی،علمی وپذیرش آنها در مدارس تیز هوشان و نمونه ؛موفقیت ها را نتیجه تلاش و کوشش تمامی همکاران و پشتیبانی والدین عنوان نمود.

وی در ادامه به برخی مشکلات و کمبود های مجتمع نیز اشاره کرد واز مدیر آموزش و پرورش درزمینه رفع مشکلات کمک خواست و مدیر در حد توان قول مساعدبرای رفع مشکلات را داد.

گفتنی است مجتمع شهید کاظمی به مرکزیت دشت خاک دارای ۱۵ آموزشگاه و ۵۹۲دانش آموز است که این تعداد دانش آموز زیر نظر ۴۰ آموزگار و دبیر مشغول تحصیل هستند

انتهای پیام/