آموزش و پرورش رابطه بین صنعت و مدرسه را برقرار کند

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی،گفت:آموزش و پرورش باید رابطه بین صنعت و مدرسه را برقرار کند تا دانش آموزانی که در دروس نظری با مشکل مواجه هستند به سوی هنرستان‌های کار دانش و فنی حرفه‌ای هدایت شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی،گفت:آموزش و پرورش باید رابطه بین صنعت و مدرسه را برقرار کند تا دانش آموزانی که در دروس نظری با مشکل مواجه هستند به سوی هنرستان‌های کار دانش و فنی حرفه‌ای هدایت شوند.

Pic Shora Edari_ (2)

به گزارش صدای زرند به نقل از تسنیم،حسین امیری،در جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان زرند با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)،اظهار کرد: وحدت بین گروه‌های مختلف سبب پیشرفت و توسعه کشور می‌شود.

وی با اشاره به وظایف ذاتی آموزش و پرورش،تصریح کرد:این دستگاه عظیم و اثرگذار باید علاوه بر توجه به پیشرفت‌های علمی پیشرفت‌های دینی و مذهبی نسل جوان و نوجوان را مد نظر قرار دهد تا دانش آموزانی موثر و مفید برای جامعه تربیت شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس،شناسایی و هدایت دانش آموزان را به رشته‌های مورد علاقه آنها خواستار شد و گفت:آموزش و پرورش باید رابطه بین صنعت و مدرسه را ایجاد کند تا دانش آموزانی که در دروس نظری با مشکل مواجه هستند به سوی هنرستان‌های کار دانش و فنی حرفه‌ای هدایت شوند و در این راستا تقویت هنرستان‌ها امری ضروری است .

امیری افزود: باید مسئولان با همفکری وهمدلی کاری کنند تا دغدغه آموزش و پرورش در زمینه سخت افزاری کم شود و بیشترین دغدغه فرهنگیان مسائل آموزشی باشد.

nor

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان زرند نیز اظهار کرد:شورای آموزش و پرورش بازوی توانمندی برای آموزش و پرورش محسوب می شود.

رضا کرمی با بیان اینکه که تعدادی از نخبگان شهرستان در شورای آموزش و پرورش عضو هستند،افزود:این نخبگان می‌توانند با ارائه نظرات و پیشنهادات خود، برای مدیریت این شورا راه گشا باشند .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند هم اظهار کرد:با توجه به پیشرفت‌های علمی و فرهنگی جامعه باید از زمان جلو بود و اگر بخواهیم همراه زمان حرکت کنیم و یا از زمان عقب بمانیم موفق نخواهیم بود .

حمید صادقی زاده با تاکید بر اینکه سرمایه‌های آموزش و پرورش را باید به دو بخش آشکار و پنهان تقسیم شود، خاطرنشان کرد:سرمایه‌های آشکار آموزش و پرورش دانش آموزان،اولیا و مربیان هستند که باید با برنامه ریزی‌ها وآموزش‌ها استعدادهای دانش آموزان را به عنوان سرمایه‌های پنهان شکوفا کنند.

انتهای پیام/