معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند:

فرهنگ سازی برای رواج ورزش در میان مردم زرند

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند گفت: نقش ورزشکاران در پیشگیری از اعتیاد برکسی پوشیده نیست و باید با فرهنگ سازی ورزش را در میان مردم زرند رواج داد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند گفت: نقش ورزشکاران در پیشگیری از اعتیاد برکسی پوشیده نیست و باید با فرهنگ سازی ورزش را در میان مردم زرند رواج داد.

 

kargah amozeshi zendgi salem ba varzesh2 1


به گزارش صدای زرند، کارگاه آموزشی زندگی سالم با ورزش ویژه بانوان ورزشکار و مربیان با حضور علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار،رضا نورالدینی معاون عمرانی فرماندار،سرپرست اداره ورزش و جوانان و تعدادی از بانوان ورزشکار شهرستان زرند در محل مجتمع رفاهی فرهنگیان زرند برگزارگردید.

 

“علی صادق زاده” معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند ضمن تقدیر از برنامه های اداره ورزش و جوانان اظهار داشت: نقش ورزشکاران در پیشگیری از اعتیاد برکسی پوشیده نیست و باید با فرهنگ سازی ورزش را در میان مردم زرند رواج داد.

 

وی با بیان سخنی به سخنی از مقام معظم رهبری درباره اینکه امروز اگر مسئولین نظام جمهوری اسلامی با مواد مخدر به سختی مبارزه میکنند این یک جهاد بزرگ یک حرکت بسیار عمیق در راه پیشرفت ملت ایران است، گفت: افزایش روز افزون داروهای روان گردان و انواع گوناگون مواد مخدر، و درپی آن وجود بیماری های ایدز، افسردگی، و… سلامت جامعه را تهدید می کنند که یکی از وظایف مسئولین آگاهی و ارائه آموزش های لازم در این راستا به خانواده هاست وی نقش ورزش را برای دوری از این عارضه مهم خواند .

 

به گزارش صدای زرند، در پایان این مراسم به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطاء شد.

 

 kargah amozeshi zendgi salem ba varzesh1 1

kargah amozeshi zendgi salem ba varzesh3 1

kargah amozeshi zendgi salem ba varzesh4 1

kargah amozeshi zendgi salem ba varzesh5 1

 

انتهای پیام/