استاندار کرمان:

شوراهای اقتصادی در شهرستان زرند فعال شده اند/خیر آباد باید مانند نامش خیر رسان استان کرمان باشد

استاندار کرمان با بیان اینکه شوراهای اقتصادی در شهرستان زرند فعال شده اند، گفت: ما در شهرستان زرند معین اقتصاد مقاومتی را داریم گسترش می دهیم تا بیکاری از بین برود.

استاندار کرمان با بیان اینکه شوراهای اقتصادی در شهرستان زرند فعال شده اند، گفت: ما در شهرستان زرند معین اقتصاد مقاومتی را داریم گسترش می دهیم تا بیکاری از بین برود.

 

IMG 3282

به گزار ش صدای زرند، “علیرضا رزم حسینی” استاندار کرمان در جشنواره مردمی خیر آباد با بیان اینکه دغدغه نظام جمهوری اسلامی بحث اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: ما در استان کرمان سعی کرده ایم اقتصاد مقاومتی را به درون خانواده ها بیاوریم.

 

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات خود اشتغالی و خودکفایی در استان به مردم پرداخت شده است تا شاهد اشتغال و توانمندی مردم استان باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه در گذشته خیرآباد با فرش خودش در استان و دنیا شناخته می شده است، تصریح کرد: باید برنامه ریزی در زمینه صنعت فرش بشود و امسال نیز پیشرفت در حوزه صنعت فرش داشته ایم.

 

وی اضافه کرد: ۳۰۰ هزار اراضی کشاورزی در شهرستان زرند یکپارچه شده است.

 

وی بیان داشت: در سال گذشته ۲۰۰۰ روستا ما در استان از نعمت اینترنت برخورد دار شده اند تا سرمایه گذاری های اقتصادی از طریق اینترنت در منازل انجام شود.

 

رزم حسینی درباره اینکه شوراهای اقتصادی در شهرستان زرند فعال شده اند، اذعان داشت: ما در شهرستان زرند معین اقتصاد مقاومتی را داریم گسترش می دهیم تا بیکاری از بین برود.

 

وی ابراز داشت: در سال گذشته بیش از ۹۵ هزار گردشگر در استان داشته ایم که در چهار ماهه امسال نیز با رشد بی نظیر گردشگر در استان روبرو بوده ایم.

 

وی با بیان اینکه نباید جوانی بیکار در روستای خیرآباد داشته باشیم، تأکید کرد: دولت آمادگی آن را دارد تا وام هایی با ۴ درصد سود را به مردم در زمینه ایجاد اشتغال بدهد.

 

وی با اشاره به اینکه این آبی که شما دارید سرمایه های نسل های بعد است و این آب ارزشش از نفت هم بیشتر است، ادامه داد: باید آموزش های لازم در زمینه جلوگیری از هدر رفت مصرف آب به مردم داده شود.

 

وی خاطرنشان کرد: روحانیون ما اگر می خواهند دین و فرهنگ و… درست شود باید به فکر این باشند تا اقتصاد ما تقویت شود تا آن ها نیز درست شود.

 

استاندار کرمان با بیان اینکه خیر آباد باید مانند نامش خیر رسان استان کرمان باشد، گفت: خیرآباد باید الگوی دیگر مناطق استان کرمان باشد و خیرآباد از روستاهایی است که بیکاری در آن کم می باشد و اقتصاد آن نیز در حال پیشرفت می باشد.

 

وی بیان کرد: ما باید استانی نمونه در کشور بسازیم و اگر سیاسی کاری باعث منزلت مردم شود اصلا مورد مقبولیت نیست.

 

انتهای پیام/