صدای زرند:

درخشش دانش آموزان زرندی در مسابقات استانی محاسبات ذهنی با چرتکه

رضوان توکلی و رضا ایرانمنش با موفقیت در این مسابقات استانی محاسبات ذهنی با چرتکه و کسب لوح تقدیر این همایش موفق به ورود به مرحله کشوری این دوره از مسابقات شدند.

دانش آموزان زرندی با موفقیت در مسابقات استانی محاسبات ذهنی با چرتکه موفق به ورود به مرحله کشوری این سری از مسابقات شدند.

 

به گزارش صدای زرند، امسال و برای اولین بار آموزشگاه ریاضی سینا جشنواره محاسبات ذهنی با چرتکه را در زرند برگزار نمود.

 

این جشنواره ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ در سالن سیما آزادی زرند و با مدیریت این موسسه و به منظور انتخاب افراد برتر به عنوان نمایندگان شهرستان زرند برای شرکت در مسابقات استانی، برگزار شد.

 

در پایان این جشنواره که با استقبال فوق العاده دانش آموزان و اولیای مدارس همراه بود پنج نفر از دانش آموزان برتر از بین حدود ۳۰۰ دانش آموز شرکت کننده در این مسابقات، برای شرکت در مسابقات استانی انتخاب شدند.

 

Chortkeh SZ20630 2

 

بنا به اعلام آموزشگاه ریاضی سینا رضا ایرانمنش، یلدا سلطانی، فاطمه اکبرزاده، ابوالفضل قزلباش و رضوان توکلی پنج دانش آموزی بودند که به عنوان نمایندگان شهرستان زرند برای شرکت در مسابقات استانی انتخاب شدند.

 

به گزارش صدای زرند مسابقات استانی محاسبات ذهنی با چرتکه ۲۲ تیرماه در شهرستان سیرجان و با حضور مدیر عامل موسسه کودکان هوشمند آقای مخبریان برگزار شد که نمایندگان زرندی حاضر در این مسابقات در این دوره از مسابقات خوش درخشیدند.

 

Chortkeh SZ20630 1

 

رضوان توکلی و رضا ایرانمنش با موفقیت در این مسابقات و کسب لوح تقدیر این همایش موفق به ورود به مرحله کشوری این دوره از مسابقات شدند.

 

لازم به توضیح است که مسابقات مرحله کشوری محاسبات ذهنی با چرتکه در اواخر شهریور ماه در تهران برگزار خواهد شد.

 

آموزشگاه ریاضی سینا به عنوان مسئول برگزاری این کلاس ها در شهرستان زرند از بین دانش آموزان علاقه مند زرندی برای حضور در کلاس های ترم جدید محاسبات ذهنی با چرتکه دعوت به عمل می آورد. شروع ترم جدید محاسبات ذهنی با چرتکه اول مرداد ماه ۹۶ خواهد بود که علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های (۳۳۴۳۷۷۱۴ و ۰۹۱۳۱۹۸۴۶۲۲) تماس حاصل فرمایند.

 

انتهای پیام/