فرماندار شهرستان زرند:

فعالیت در بهزیستی مصداق کار خیر و خداپسندانه است

فرماندار شهرستان زرند گفت: کار کردن در بهزیستی توفیق بالایی می خواهد و باید قدر این کار با توفیق را بدانیم و فعالیت در بهزیستی مصداق کار خیر و خداپسندانه است.

فرماندار شهرستان زرند گفت: کار کردن در بهزیستی توفیق بالایی می خواهد و باید قدر این کار با توفیق را بدانیم و فعالیت در بهزیستی مصداق کار خیر و خداپسندانه است.

 

bazdid edareh behzisti960424 1

صبح امروز به مناسبت هفته بهزیستی فرماندار و شهردار زرند از کارکنان اداره بهزیستی زرند بازدید و از زحمات آن ها تقدیر کردند.

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار شهرستان زرند با بیان اینکه کمک به افراد نیازمندی که زیر نظر بهزیستی هستند از واجبات است، اظهار داشت: آمادگی لازم برای جامعه معلولین و افرادی که تحت پوشش شما می باشند است و باید همکاری های لازم در این زمینه انجام پذیرد.

 

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم واحادیث در ضرورت دستگیری از نیازمندان افزود: کمک به افراد مستضعف و بی بضاعت سنت و سیره پیامبر اکرم(ص) و معصومین(ع) است که این احادیث شامل کارکنان اداره بهزیستی و تلاش های آنها هم می شود.

 

وی ابراز داشت: کار کردن در بهزیستی توفیق بالایی می خواهد و باید قدر این کار با توفیق را بدانیم و فعالیت در بهزیستی مصداق کار خیر و خداپسندانه است.

 

خنجری اضافه کرد: در بحث کاهش آسیب های اجتماعی همه ادرات و ارگان ها باید با یکدیگر همکاری لازم را داشته باشند و امیدواریم در سال ۹۶ با کاهش آسیب های اجتماعی روبرو باشیم.

 

“احمد محمدی” شهردار زرند بیان اینکه نام گذاری ها سمبلی برای تکریم زحمات کارکنان ادارات است، عنوان کرد: مراودات و ارتباط سازمان شهرداری با اداره بهزیستی به خوبی انجام  میشود.

 

وی با اشاره به اینکه موضوع معلولیت از اهمیت بالایی برخوردارد است و باید برای آن تلاش شود، خاطر نشان ساخت: یک معلول فقط درک استفاده از وسایل مختلف را دارد و باید به وسایل معلولین و کارهای معلولین در جامعه اهمیت داده شود.

 

وی اذعان کرد: درباره پارک ویژه معلولین  صحبت هایی شده است و قرار است این پارک در روبرو خیریه شهید صادق زاده احداث شود.

 

“وحید طهماسبی زاده” رئیس اداره بهزیستی زرند با اشاره به اینکه حضور مسئولین قوت قلبی است برای کارکنان اداره بهزیستی، بیان کرد: در زمینه معلولین در شهرستان زرند کارهای خوبی انجام شده است و در سال گذشته شهرستان نمونه در بحث مناسب سازی در زمینه معلولیت انتخاب شده ایم.

 

وی توضیح داد: در زمینه معلولیت یکی از فعالیت هایی که اداره بهزیستی زرند انجام می دهد ارتباط با معلولین و در اختیار گذاشتن امکانات برای آن ها است.

 

وی ادامه داد: بهزیستی یکی از محور های کاهش آسیب های اجماعی است و در این زمینه در زرند دارد فعالیت می کند.

 

وی خبرداد: پایگاه روان و سلامت اجتماعی و اورژانس اجتماعی در زمینه طلاق در زرند راه اندازی می شوند.

 

به گزارش صدای زرند، در انتهای این بازدید فرماندار و شهردار زرند از زحمات رئیس اداره بهزیستی زرند تقدیر به عمل آوردند.

 

bazdid edareh behzisti960424 2

bazdid edareh behzisti960424 3

bazdid edareh behzisti960424 4

bazdid edareh behzisti960424 5

bazdid edareh behzisti960424 6

bazdid edareh behzisti960424 7

bazdid edareh behzisti960424 8

bazdid edareh behzisti960424 9

bazdid edareh behzisti960424 10

bazdid edareh behzisti960424 11

bazdid edareh behzisti960424 12

 

انتهای پیام/