رئیس اداره تامین اجتماعی زرند:

۶۰ درصد مردم زرند تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند/تأمین اجتماعی به معنای تأمین امنیت جامعه است

رئیس اداره تأمین اجتماعی زرند با بیان اینکه ۶۰ درصد مردم زرند تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، گفت: ۷۵۵۱۶ نفر از مردم شهرستان زرند تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

رئیس اداره تأمین اجتماعی زرند با بیان اینکه ۶۰ درصد مردم زرند تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، گفت: ۷۵۵۱۶ نفر از مردم شهرستان زرند تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

 

BAZDID TAMIN EJTEMAYI960424 1

صبح امروز فرماندار و تنی چند از مسئولین شهرستان زرند از اداره تأمین اجتماعی زرند بازدید و تجلیل کردند.

 

به گزارش صدای زرند، “اکبر قلیزاده” رئیس اداره تامین اجتماعی زرند در این بازدید عنوان کرد: سازمان تأمین اجتماعی سازمانی عمومی است و منابع مالی از خودش تأمین می شود.

 

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد مردم زرند تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، گفت: ۷۵۵۱۶ نفر از مردم شهرستان زرند تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: سازمان تأمین اجتماعی دو تعهد کوتاه مدت و بلند مدت دارد و بیش از ۷ میلیارد تومان بازپرداخت بابت تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت در شهرستان زرند داریم.

 

وی ابراز داشت: لیست بیمه کارفرما ها اکترونیکی شده است و آن ها در خانه و کافی نت ها بدون مراجعه به اداره بیمه تأمین اجتماعی می توانند لیست بیمه اشان را دریافت کنند.

 

وی خبرداد: یک کارگزاری در مدت داریم راه اندازی می کنیم که با این کار زمینه اشتغال ۷ نفر ایجاد می شود.

 

وی با اشاره به اینکه ۴۷۰۰ نفر مسمتری بگیر در شهرستان زرند داریم، اظهار داشت: پایین ترین حقوق یک مستمری بگیر ۹۰۰ هزار تومان می باشد.

 

قلیزاده با بیان اینکه تأمین اجتماعی به معنای تأمین امنیت جامعه است، اضافه کرد: سازمان تأمین اجتماعی به لحاظ فقرزدایی، تأمین سلامت جامعه، سرمایه اجتماعی و ایجاد عدالت جایگاه خاصی در کشور دارد و همچنین بیشترین خدمات را به افراد تحت پوشش خود ارائه می‌دهد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: کنترل مصارف یکی از موارد مهمی است که باید به دقت اجرا شده و هزینه‌های القایی مراکز درمانی به بیمه‌شدگان مورد کنترل قرار گیرد و اصلاحات ساختاری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انجام گیرد و باعث بهره‌وری و افزایش کارایی آن‌ها شود.

 

وی اذعان داشت: سازمان تامین اجتماعی استان با روحیه و عزم جهادی می کوشد تا بهترین خدمات را به بیمه شدگان و مستمری بگیران ارائه کند لذا بهترین الگو برای خدمت رسانی در جامعه شناخته شده است و امیدوارم سایر دستگاه های اجرایی در تعامل با این سازمان بتوانند در راستای خدمت رسانی به مردم کوشا باشند.

 

به گزارش صدای زرند، در پایان مسئولین با اهدا لوح از رئیس اداره تأمین اجتماعی زرند تقدیر کردند.

 

BAZDID TAMIN EJTEMAYI960424 2

BAZDID TAMIN EJTEMAYI960424 3

BAZDID TAMIN EJTEMAYI960424 4

BAZDID TAMIN EJTEMAYI960424 5

BAZDID TAMIN EJTEMAYI960424 6

BAZDID TAMIN EJTEMAYI960424 7

BAZDID TAMIN EJTEMAYI960424 8

BAZDID TAMIN EJTEMAYI960424 9

BAZDID TAMIN EJTEMAYI960424 10

BAZDID TAMIN EJTEMAYI960424 11

BAZDID TAMIN EJTEMAYI960424 12

BAZDID TAMIN EJTEMAYI960424 13

BAZDID TAMIN EJTEMAYI960424 14

BAZDID TAMIN EJTEMAYI960424 15

 

انتهای پیام/