دادستان شهرستان زرند:

توجه به کاهش کودک آزاری از اولویت های اصلی متولیان فرهنگی و قضایی شهرستان زرند است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: امسال در شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند هم مصوباتی پیرامون کاهش معضلات اجتماعی وجود داشته است که این موضوع نشان می دهد که توجه به کودک آزاری و کاهش معضلات اجتماعی یکی از اولویت های اصلی شورای فرهنگ عمومی نیز می باشد که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال ۹۶ کاهش چشمگیری در بحث آسیب های اجتماعی مخصوصاً در بحث کودک آزاری داشته باشیم.

سیدمهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند به مناسبت هفته بهزیستی در گفتگو با صدای زرند گفت: قطعاً یکی از دغدغه های مسئولین در سطح شهرستان زرند کاهش آسیب های اجتماعی است و یکی از اولویت کاری ما در دادسرا و دادگاه نیز توجه ویژه به این موضوع می باشد.

 

ghavidel dadsetanzarandوی افزود: در این زمینه دستگاههای متولی امر به ویژه شورای فرهنگ عمومی و سازمان بهزیستی همکاری بسیار خوبی را با ما دارد و توجه به آسیب های اجتماعی در اولویت های کاری ما در سال ۹۶ قرار گرفته است.

 

قویدل با بیان اینکه همکاری و فعالیت اداره بهزیستی در شهرستان زرند در زمینه های مختلف بسیار خوب است، اظهارداشت: در زمینه کودک آزاری می توان گفت که این معضل بیشتر برای فرزندان بدسرپرست ایجاد می شود که معمولاً ناشی از اعتیاد در خانواده ها و نیز خانواده هایی که طلاق در آن ها اتفاق افتاده است، می باشد.

 

وی ادامه داد: ما در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد، طلاق، خودکشی و حاشیه نشینی در شهرستان زرند یک کارگروه ویژه تشکیل داده ایم که اداره بهزیستی و دستگاههای متولی فرهنگی عضو آن هستند که هدف آن بررسی علل و نیز ارائه راهکارهایی برای کاهش این معضلات اجتماعی در سطح شهرستان می باشد.

 

دادستان زرند همچنین بیان داشت: اورژانس اجتماعی نیز به صورت ویژه در شهرستان زرند فعال است و این نهاد تعامل بسیار خوبی با دستگاه قضایی، خصوصاً دادستان دارد و خوشبختانه ما در این زمینه برنامه ریزی های خوبی برای کاهش معضل کودک آزاری داشته ایم.

 

قویدل در پایان گفت: امسال در شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند هم مصوباتی پیرامون کاهش معضلات اجتماعی وجود داشته است که این موضوع نشان می دهد که توجه به کودک آزاری و کاهش معضلات اجتماعی یکی از اولویت های اصلی شورای فرهنگ عمومی نیز می باشد که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال ۹۶ کاهش چشمگیری در بحث آسیب های اجتماعی مخصوصاً در بحث کودک آزاری داشته باشیم.

 

انتهای پیام/