امام جمعه زرند:

شهدا از فضل خداوند هستند/ ما هرچه داریم از برکت خون شهدا است

وی با بیان اینکه شهدا از فضل خداوند هستند، گفت: امروزه ما باید راه شهدا را ادامه دهیم و با قدم گذاشتن در راه شهدا انقلاب اسلامی را حفظ نماییم.

امام جمعه زرند در آئین تشییع سه شهید گمنام با بیان اینکه شهدا از فضل خداوند هستند، گفت: امروزه ما باید راه شهدا را ادامه دهیم و با قدم گذاشتن در راه شهدا انقلاب اسلامی را حفظ نماییم.

 

IMG 5279

عصر دیروز چهارشنبه ۲۸ تیرماه با حضور مردم پرشور و ولایی شهرستان زرند آئین تشییع سه شهید گمنام از میدان ۲۲ بهمن به سمت سقاخانه حضرت ابوالفضل زرند برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند با بیان اینکه اولین بشارتی که یک شهید داده می شود بهشت است، اظهار داشت: تمام کسانی که در تشییع جنازه شهدای گمنام آمده اند مورد لطف و رحمت خداوند قرار می گیرند.

 

وی تصریح کرد: خداوند به مسلمانان هشدار می دهد اگر شما به دین خدا پشت کنید نمی توانید ضربه ای به دین خدا بزنید و زمانی میرسد خداوند مردمانی با ایمان می آفریند که آن ها یاران و دوست داران خدا هستند.

 

وی با بیان اینکه شهدا از فضل خداوند هستند، گفت: امروزه ما باید راه شهدا را ادامه دهیم و با قدم گذاشتن در راه شهدا انقلاب اسلامی را حفظ نماییم.

 

وی با اشاره به اینکه امام اسلام را در ایران زنده کرد، خاطر نشان ساخت: ملت ایران در زمان طاغوت با چنگ و دندان پیام امام را قبول کردند و از فرزندان خودشان در راه اسلام گذشتند.

 

وی افزود: تمام کشور های دست به دست هم داده اند تا ملت ایران را به زانو در آورند ولی نمیدادند ملت ایران مردمانی با ایمان چون شما دارد.

 

وی درباره اینکه خون های زیادی داده شده است تا این انقلاب خفظ بشود، ابراز کرد: همین شهدا در زمان جنگ آموزش نظامی دیدند به جبهه ها هجوم آوردند تا از ملت ایران و آزادی ایران اسلامی دفاع کنند.

 

ابراهیمی اضافه کرد: ما هرچه داریم از برکت خون شهدا است و این شهدای غواص حق حیات به گردن ما دارند.

 

وی با بیان اینکه شهدا شفا بخش هستند، اذعان داشت: شهدا از هستی خود برای خدا گذشتند و دستشان باز شد و امروز اسلام و آزادی و…ما از خون شهدا می باشد.

 

وی عنوان کرد: شهدا همه با اخلاص هستند و آن ها از نامشان در راه خدا گذشتند.

 

انتهای پیام/