امام جمعه زرند:

نماز جمعه یک میثاق عمومی است/ امروز ایران در جهان اقتدار پیدا کرده است

 امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند با بیان اینکه نماز جمعه یک میثاق عمومی است، گفت: نمازجمعه از ثواب بالایی برخوردار است و هر هفته مردم زیادی جمع می شوند تا از ثواب آن بهره مند شوند.

امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند با بیان اینکه نماز جمعه یک میثاق عمومی است، گفت: نمازجمعه از ثواب بالایی برخوردار است و هر هفته مردم زیادی جمع می شوند تا از ثواب آن بهره مند شوند.

 

ebrahimi emamjome zarand

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند با بیان اینکه امامان ما وقت شناس بودند، اظهار داشت: امامان ما از هر زمانی برای آموزش دین خدا به مردم استفاده می کردند.

 

وی افزود: شهدا خوب زمان را شناختند و در زمانی که امام و رهبری نیاز به یاری داشتند به یاری آن ها رفتند.

 

وی خاطر نشان ساخت: امام جعفر صادق(ع) تنها مرد زمان خود بود و ایشان بنیاد های علمی و فکری را تأسیس کردند.

 

وی درباره اینکه امام جعفر صادق(ع) ۵۰۰ علم تدریس می کردند، اضافه کرد: امام صادق با علوم زیادی که یاد داشتند و با تربیت شاگردان علوم را به نسل های بعد منتقل می کردند.

 

خطیب جمعه زرند اذعان کرد: همین گونه که در گذشته امام خمینی(ره) می خواستند تا جوانان ما در دنیا سربلند باشند امروزه نیز نظام جمهوری اسلامی می خواهد تا جوانان ما علم را احیاکنند تا در دنیا سر بلند باشند.

 

وی عنوان کرد: باید به محرومین همان گونه که امام جعفر صادق(ع)  شبانه به آن ها با نان، خرما و…کمک می کردند امروزه نیز کمک شود.

 

امام جمعه زرند با بیان اینکه نماز جمعه یک میثاق عمومی است، گفت: نمازجمعه از ثواب بالایی برخوردار است و هر هفته مردم زیادی جمع می شوند تا از ثواب آن بهره مند شوند.

 

وی افزود: هر کس در نمازجمعه بیشترین حضور داشته باشد در آن دنیا به خدا نزدیک تر و هرکس در نماز جمعه کمترین حضور را داشته باشد از خدا دور تر است.

 

وی ادامه داد: نماز جمعه قلب فرهنگی یک شهر است و نماز جمعه سنگر مقابله با کفار است.

 

وی با اشاره به نزدیکی انتخاب کابینه جدید دولت، ابراز داشت: با تجربه ای که دکتر روحانی دارند مطمئنا کابینه ای سرآمد در همه زمینه ها از نظر شکوفایی اقتصادی، فرهنگی و…خواهیم داشت.

 

ابراهیمی با بیان اینکه امروز ایران در جهان اقتدار پیدا کرده است، تاکید کرد: ما باید به رهبری جمهوری اسلامی اعتماد کنیم چون که ایشان گفته اند دشمنان این نظام به فکر براندازی نظام هستند و امروزه ایران با اقتدار دارای موشک های دوربرد است و تن دشمنان را به لرزه در آورده است.

 

وی توضیح داد: وقتی که دشمن کشور را تحریم می کند یعنی مردم را تحریم کرده است و افرادی که توسط مردم انتخاب شده اند باید به آن ها در این مورد سیلی بزنند.

 

namaz jomeh960430 1

namaz jomeh960430 2

namaz jomeh960430 3

namaz jomeh960430 4

namaz jomeh960430 5

namaz jomeh960430 6

namaz jomeh960430 7

namaz jomeh960430 8

namaz jomeh960430 9

namaz jomeh960430 10

namaz jomeh960430 11

namaz jomeh960430 12

namaz jomeh960430 13

 

انتهای پیام/