معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی زرند:

ثبت نام در دانشگاهی دولتی با مزیت های فراوان

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زرند برای ترم مهر سال ۹۶ از فردا ۲ مرداد آغاز و تا ۹ مرداد ماه ادامه دارد.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زرند برای ترم مهر سال ۹۶ از فردا ۲ مرداد آغاز و تا ۹ مرداد ماه ادامه دارد.

 

mahdi mahnam

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زرند برای ترم مهر سال ۹۶ از فردا ۲ مرداد آغاز و تا ۹ مرداد ماه ادامه دارد.

 

به گزارش صدای زرند، “مهدی مهنام” معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی زرند با اعلام این خبر اظهارداشت: دانشگاه علمی کاربردی به عنوان یکی از مراکز مهم و اصلی آموزشی و پژوهشی کشور توانسته است تاکنون افراد نخبه و کارآفرین زیادی را پرورش دهد.

 

وی افزود: پرورش کارآفرین و افراد مفید برای جامعه از مهمترین اهداف دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زرند می باشد و در واقع این دانشگاه در سال ۱۳۸۶ با هدف ایجاد یک مرکز کارآفرین در شهرستان زرند احداث شده است و امروز خرسندیم که تعداد قابل توجهی از افرادی که در سطح این شهرستان در حال فعالیت و اشتغال می باشند از فارغ التحصیلان این دانشگاه بوده اند.

 

مهنام بزرگترین هدف دانشگاه علمی کاربردی زرند را پرورش افراد علمی بیان کرد و گفت: تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی مزیت های فراوانی دارد و با توجه به اینکه بسیاری از کلاس های این دانشگاه در شیفت عصر برگزار می شوند امکان تحصیل را برای بسیاری از افراد به ویژه شاغلین فراهم می کند.

 

وی با بیان اینکه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از فردا دوم مرداد ماه آغاز می شود، گفت: ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می شود که دانشگاه علمی کاربردی زرند در مجموع در ۲۰ کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی برای ترم جدید ثبت نام خواهد داشت که رشته های چون حقوق، حسابداری، کامپیوتر، معماری امور اداری از جمله رشته هایی هستند که دانشجویان می توانند به صورت کاربردی و حرفه ای در این رشته ها ادامه تحصیل بدهند.

 

وی توجه به پرورش نیروهای کارآفرین را یکی از مهترین اهداف این مرکز دانشگاهی دانست و گفت: مرکز کارآفرینی این دانشگاه توانسته است به صورت علمی مجموعه بسیار ارزشمند را تهیه کند که به افراد ایده های مناسبی برای ایجاد اشتغال در زمینه های مختلف را می دهد.

 

معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی زرند با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۵۰۰ نفر در رشته های مختلف از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند، افزود: بسیار خوشحالیم که تاکنون توانسته ایم افراد مفید و موثری را به جامعه و بازار کار معرفی کنیم و سال گذشته ۲ نفر از دانشجویان حقوق این دانشگاه در آزمون قضاوت پذیرفته شده اند که وجود رشته هایی چون حقوق و دیگر رشته ها در این دانشگاه که دارای نقاط قوت فراوانی می باشد می تواند فرصت مناسب و مغتنمی را برای علاقه مندان به ادامه تحصیل فراهم نماید.

 

مهدی مهنام ضمن اعلام این موضوع که برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی نیازی به شرکت در کنکور نیست، افزود: تمامی افرادی که در هر زمینه ای دارای مدرک دیپلم می باشند می توانند در این دانشگاه ثبت نام نمایند و با گذراندن دوره آموزشی مربوطه از وزرات علوم تحقیقات و فناوری مدرک تحصیلی در رشته مورد نظر دریافت نمایند که این موضوع از مهمترین مزیت های تحصیل در این دانشگاه محسوب می شود.

 

ایشان گفت: برای ترم های آینده به دنبال این هستیم که رشته های دیگر نظیر مکانیک، ایمنی – بهداشت و محیط زیست (HSE)، نورد و فولاد، برق و برخی رشته های دیگر را نیز که از نیازهای شهرستان می باشند در این دانشگاه تاسیس نماییم که پیگیری های اولیه آن نیز انجام شده است و امیداریم با همکاری و تفاهمی که با دیگر نهادها به ویژه آموزش و پرورش شهرستان داریم، بتوانیم مسئولین بالادستی را برای تاسیس این رشته ها در این دانشگاه، متقاعد نماییم.

 

معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زرند تعداد مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در استان کرمان را ۳ مرکز اعلام کرد و گفت: این سه دانشگاه در شهرهای کرمان سیرجان و زرند می باشند.

 

انتهای پیام/