فرماندار شهرستان زرند:

جشنواره مردمی سیریز برگزار خواهد شد

فرماندار شهرستان زرند با اعلام خبر برگزاری جشنواره مردمی سیریز، گفت: این جشنواره پیش زمینه ای برای بیان توانایی های منطقه و نیز معرفی ظرفیتهای سیریز است.

فرماندار شهرستان زرند با اعلام خبر برگزاری جشنواره مردمی سیریز، گفت: این جشنواره پیش زمینه ای برای بیان توانایی های منطقه و نیز معرفی ظرفیتهای سیریز است.

 

neshast jashnvareh siriz1


اولین نشست کارگروه جشنواره سیریز با حضور فرماندار و تنی چند از مسئولین شهرستان زرند در محل فرمانداری زرند برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار شهرستان زرند با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره ها برای معرفی قابلیتهای شهرستان زرند به سایر نقاط کشور اظهار داشت: سیریز بعنوان شمالی ترین نقطه استان کرمان مملو از جاذبه های متنوع تاریخی طبیعی معدنی صنعتی و کشاورزی است و قرار گیری در مسیر ریلی و نیز خطوط راههای ترانزیتی استحقاق تبدیل شدن به یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری و سرمایه گزاری را دارا است.

 

نماینده عالی دولت با اعلام خبر برگزاری جشنواره مردمی سیریز، تصریح کرد: این جشنواره پیش زمینه ای برای بیان توانایی های منطقه و نیز معرفی ظرفیتهای سیریز است.

 

خنجری با اشاره به برشهای استانی سال ۹۵زرند ابراز کرد: یکی از دستگاههایی که بیشتر از برشهای استانی عمل کرده است میراث فرهنگی زرند است.

 

وی با اعلام رضایت از شش جشنواره ای که از سال گذشته در شهرستان برگزار شد، تاکید کرد: تمام تلاش شهرستان به سمت تحقق موضوع زرند شهر جشنواره ها با هدف دست یافتن به اهداف سند توسعه شهرستان و نیز اهداف ستاد اقتصادمقاومتی و عملیاتی شدن ایده تبدیل زرند به قطب گردشگری است.

 

“محمد اسلامی” رئیس اداره میراث فرهنگی زرند هم اضافه داشت: برای تبدیل زرند به قطب گردشگری در سال۱۴۰۰ هیچ زمانی برای از دست دادن نداریم و باید همزمان روی دو موضوع متمرکز شویم.

 

اسلامی گفت هم زمان با معرفی و تبلیغ ۱۰۰۰جاذبه کم نظیرخود به کشور و جهان نیازمند حرکت در مسیر سرمایه گزاری برای ایجاد زیرساختهای لازم هستیم چرا که برای رسیدن به هدف خود باید روزانه توان میزبانی از ۴۰۰۰ گردشگر را داشته باشیم.

 

به گزارش صدای زرند، جشنواره سیریز در نیمه دوم شهریور ماه با حضورمقاماتی از کشور و مدیران ارشد استان و شهرستان در سیریز همزمان با فصل برداشت پسته برگزار خواهد شد.

 

neshast jashnvareh siriz2

neshast jashnvareh siriz3

 

انتهای پیام/