امام جمعه زرند:

خانواده ها باید دوستدار امام زمان(عج) باشند/نماز جمعه قلب انقلاب اسلامی است

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه همه باید زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنند، گفت: خانواده ها باید دوستدار امام زمان باشند و با قبول کردن دستورات ایشان جامعه به سمت مهدویت می رود.

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه همه باید زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنند، گفت: خانواده ها باید دوستدار امام زمان باشند و با قبول کردن دستورات ایشان جامعه به سمت مهدویت می رود.

 

ebrahimi emam jomeh

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند با بیان اینکه آرزوی مسلمانان ظهور امام زمان(عج) است، اظهار داشت: ما شیعیان انتظار ظهور امام زمان را داریم تا با آمدنشان با ظالمان و کفار مقابله کنند.

 

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه همه باید زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنند، خاطر نشان ساخت: خانواده ها باید دوستدار امام زمان باشند و با قبول کردن دستورات ایشان جامعه به سمت مهدویت می رود.

 

وی ابراز کرد: خداوند مانع ظهور امام زمان نیست بلکه ما انسان ها مانع ظهور امام زمان(عج) هستیم و باید این مانع را برطرف کنیم.

 

وی اضافه کرد: نیاز به تکیه به امام زمان(عج)، احسان نظارت امام زمان، مورد دعا امام زمان باعث می شود تا خانواده ما مهدوی شود.

 

وی بیان داشت:باید سعی کنیم در زندگیمان از راه، روش، سیره امام زمان(عج) استفاده کنیم تا ایشان از ما راضی باشند.

 

وی با اشاره به سالگرد اقامه اولین نماز جمعه، اذعان کرد: نمازجمعه از برکت امام خمینی (ره) و شهدا است.

 

وی تاکید کرد: نماز جمعه دستور خدا است و خداوند یک سوره از قرآن را به نمازجمعه اختصاص داده است و امروز بیش از ۹۰۰ نماز جمعه در ایران اسلامی اقامه می شود.

 

وی توضیح داد: نماز جمعه قلب انقلاب اسلامی است و باید هر هفته باشکوه تر از هفته قبل برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه نمازجمعه یعنی نماز جمع و امام جمعه یعنی امام جمع، گفت: وظیفه امام جمعه این است که حامی دولت باشد و تفرقه افکنی در بین مردم نکند.

 

وی با عنوان اینکه نیروگاه برق سیکل ترکیبی که دیروز در زرند کلنگ زنی شد است با راه اندازی آن برق زرند ۲۰ برابر می شود، اضافه داشت: برق سرمایه است و ما باید به اندازه از آن استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه بیکاری یکی از بزرگترین مشکل های شهرستان زرند است، تصریح داشت: جوانان ما تحصیل کرده اند اما مهارت لازم را ندیده اند و باید آن ها با رفتن به مرکز فنی و حرفه ای آموزش های لازم را ببینند.

 

namazjomeh 960506 1

namazjomeh 960506 2

namazjomeh 960506 3

namazjomeh 960506 4

namazjomeh 960506 5

namazjomeh 960506 6

namazjomeh 960506 7

namazjomeh 960506 8

namazjomeh 960506 9

namazjomeh 960506 10

namazjomeh 960506 11

namazjomeh 960506 12

namazjomeh 960506 13

 

انتهای پیام/