رییس مجمع نمایندگان استان کرمان:

مشکل اقتصاد کشور مدیریت است نه پول و بخشنامه

دکتر حسین امیری گفت:‌ در مجلس شورای اسلامی و همچنین در دولت های بر سر کار آمده؛ اقدامات خوبی در راستای توسعه کشور انجام شده است اما مشکل اساسی کشور، بحث مدیریت و مشاوره است.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با تاکید بر اینکه مشکل اقتصاد کشور پول و بخشنامه نیست اظهار کرد: مرزهای مدیریتی می تواند مشکلات اقتصادی و توسعه ای کشور را حل کند و اقدامات استاندار کرمان در تقسیم استان به مناطق هشتگانه و حضور موسسات بزرگ ملی در این بخش ها، نمونه ای از برون مرزی مدیریتی است.

Amiri Majma Isna SZ542d02

صدای زرند: به گزارش خبرگزاری ایسنا، دکتر “حسین امیری خامکانی” ظهر امروز ۱۶ مردادماه در جلسه هم اندیشی و انتقال تجارب مدیران معین های اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به مشکل اساسی کشور تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی و همچنین در دولت های بر سر کار آمده؛ اقدامات خوبی در راستای توسعه کشور انجام شده است اما مشکل اساسی کشور، بحث مدیریت و مشاوره است.

 

وی با تاکید بر اینکه مشکل اقتصاد کشور پول و بخشنامه نیست اظهار کرد: مرزهای مدیریتی می تواند مشکلات اقتصادی و توسعه ای کشور را حل کند و اقدامات استاندار کرمان در تقسیم استان به مناطق هشتگانه و حضور موسسات بزرگ ملی در این بخش ها، نمونه ای از برون مرزی مدیریتی است.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقشه راه شهرستان های استان و راهکارها و فرصت های تامین آنها مشخص شده است، تصریح کرد: برنامه مدونی باید در سال برای شهرستان های استان توسط معین های مناطق داشته باشیم تا براساس آنها بتوانیم هدف و راهبرد هر شهرستان را مشخص کنیم.

 

امیری با تاکید بر ورود معین های اقتصادی به بحث فولاد و تکمیل زنجیره فولاد و مس در استان کرمان اظهار کرد: در صنایع فولاد، صنایع غذایی و … آموزش فنی و حرفه ای باید داده شود تا بتوانیم به جذب نیروی کارآمد و ایجاد اشتغال پایدار در هر منطقه کمک کنیم.

 

وی با بیان اینکه گاها پروژه‌های خوبی در سطح استان راه اندازی شده است که به دلیل نبود تامین بازار، به سمت و سوی ورشکستی سوق داده شده اند اظهار کرد: باید ستاد و دبیرخانه ای مربوط به گزارش مناطق هشتگانه و روند پیشرفت کار در استان راه اندازی شود.

 

انتهای پیام/