شهردار ریحانشهر خبر داد:

جشنواره «اقلام ایرانی اقوام ایرانی» در ریحانشهر زرند برگزار می شود

شهردار ریحانشهر ضمن دعوت از همه شهروندان شهرستان زرند جهت بازدید از این جشنواره بیان داشت: بیش از  ۱۲ استان در قالب ۶۵ غرفه به مدت ۱۲ روز در عرضه محصولات خود از جمله پوشاک، کیف و کفش، صنایع دستی، ظروف و غیره فعالیت خواهند کرد.

شهردار ریحانشهر اعلام نمود در راستای سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در مورخه چهارشنبه هیجدهم مرداد ماه جشنواره مذکور در قالب عرضه نمایشگاهی محصولات ایرانی با حضور مسئولین از جمله امام جمعه، فرماندار و دادستان محترم افتتاح خواهد گردید.

 

Izadi Reyhanshahr Shahrdar SZ4df56

 

به گزارش صدای زرند، ایزدی شهردار ریحانشهر ضمن دعوت از همه شهروندان شهرستان زرند جهت بازدید از جشنواره مذکور بیان داشت: بیش از  ۱۲ استان در قالب ۶۵ غرفه به مدت ۱۲ روز در عرضه محصولات خود از جمله پوشاک، کیف و کفش، صنایع دستی، ظروف و غیره فعالیت خواهند کرد.

 

وی اعلام کرد: این جشنواره توسط شهرداری ریحانشهر و با همکاری اتاق اصناف و بخش خصوصی شرکت نمایشگاهی نوآوران پاسارگاد برپا گردیده است.

 

لازم به ذکر است که برای سهولت دسترسی و ایاب و ذهاب شهروندان زرندی یک دستگاه اتوبوس یک نوبت در طرف صبح و دو نوبت طرف عصر بصورت رایگان در نظر گرفته شده است که محل ایستگاه زرند انتهای خیابان اسدآبادی در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/