مدیر آموزش پرورش شهرستان زرند گفت: در راستای اینکه معلمان پرورشی ما بروز باشند و بتوانند سوالات و جواب های دانش آموزان را در زمینه مهدویت جواب گو باشند این دوره آموزشی ضمن خدمت مهدویت را برگزار کردیم.
دوره ضمن خدمت آموزشی مهدویت با حضور معلمین و سه تا از اساتید برتر قم در محل دبیرستان فرزانگان دوره دوم برگزار شد.
به گزارش صدای زرند، “حسین کاظمی” مدیر آموزش پرورش شهرستان زرند با بیان اینکه برا اساس تصمیماتی که در شورای بنیاد مهدویت شهرستان زرند گرفته شده است قرار شد شهرستان زرند به عنوان یک شهر مهدوی نامگذاری شود و در این راستا حرکت کند، اظهار داشت: آموزش و پرورش زرند ۶ مدرسه شاهد خورد را به صورت نمادین به عنوان مدرسه مهدویت نامگذاری کرده است.
وی افزود: در راستای اینکه معلمان پرورشی ما بروز باشند و بتوانند سوالات و جواب های دانش آموزان را در زمینه مهدویت جواب گو باشند این دوره آموزشی ضمن خدمت مهدویت را برگزار کردیم.
وی تصریح کرد: در این دوره ضمن خدمت سه تا از اساتید مرکز تخصصی حوزه علمیه قم کلاس های آموزشی مهدویت را برگزار کردند.
وی خاطر نشان ساخت: این دوره آموزشی دو روزه از ۱۹ تا ۲۱ مرداد ماه هروز از ساعت ۸ تا ۱۳ برگزار شد.
وی اضافه کرد: امیدواریم همکارانی که در این دوره ضمن خدمت شرکت کرده اند بتوانند به عنوان مبلغی مهدوی در مدارس خود فعالیت کنند.
انتهای پیام/
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند گفت: همزمان با سراسر کشور، ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در ماراتُن کنکور به رقابت می پردازند.
صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت به مناسبت فرا رسیدن هفته کار و بسیج کارگری، سرهنگ پاسدارمحسن یزدانی فرمانده حوزه بسیج کارگری شهرستان زرند در معیت جمعی از جامعه بسیج کارگری و نمایندگان حوزه کارگری و کارفرمایی با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان با حضرت حجت الاسلام و المسلمین مهدی شجاعی امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.
قیمت کتاب های درسی میان پایه ها در مقاطع تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ـ ۱۴۰۴ اعلام شد.
شفیعی کدکنی: دهخدا اگر به فرهنگِ دیگری تعلّق داشت، مردم آن فرهنگ، هرقدر هم عقب افتاده بودند، بیشتر از این که ما نسبت به او احترام قائلیم، احترام قائل می شدند.ما در حق دهخدا کوتاهی کرده ایم و نسل های اکنون و آینده باید جبران این کوتاهی ما را بکنند. دهخدا چوبِ همکاری و دوستی و عشقش به دکتر محمّد مصدّق را می خورَد و هنوز هم می خورَد.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال نظر