فرمانده تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار نیروی زمینی سپاه:

علی عظیمی نخستین شهید مدافع حرم تیپ ۳۸ ذوالفقار

فرمانده تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: شهید «علی عظیمی» نخستین شهید مدافع حرم تیپ ۳۸ ذوالفقار است.

فرمانده تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: شهید «علی عظیمی» نخستین شهید مدافع حرم تیپ ۳۸ ذوالفقار است.

 

khabar shehadat shahid ali azimi1

به گزارش صدای زرند، مراد معین‌پور فرمانده تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه پاسداران عصر امروز به همراه امام جمعه زرند و جمعی از فرماندهان سپاه و مدیرکل بنیاد شهید با حضور در منزل شهید «علی عظیمی» خبر شهادت نخستین شهید مدافع حرم شهرستان زرند را به خانواده والامقام وی اعلام کردند

 

مراد معین‌پور با بیان اینکه امروز به برکت خون شهیدان و فدارکاری آنان به امنیت و اقتدار رسیده‌ایم، بر ادامه راه شهیدان تاکید کرد و افزود: رزمنده مدافع حرم شهید « علی عظیمی » نخستین شهید مدافع حرم تیپ ۳۸ ذوالفقار است.

 

فرمانده تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه پاسداران عنوان کرد: شهید « علی عظیمی » حدود ۵۰ روز قبل داوطلبانه در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه اعزام شد و در مرز سوریه و عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.

 

جواد عظیمی پدر شهید مدافع حرم «علی عظیمی» پس از شنیدن خبر شهادت فرزندش در دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) سجده شکر به جای آورد و گفت: امیدواریم شهادت «علی عظیمی» مورد قبول خداوند قرار گیرد.

 

مادر شهید والامقام «علی عظیمی» نیز با شنیدن خبر شهادت فرزندش گفت: خوشا به سعادت فرزندم که فدای حضرت زینب (س) شده است.

 

وی در این دیدار منزل مسکونی خود را برای احداث مسجد و مهدیه ام‌المصائب (س) وقف کرد و افزود: پس از برگزاری مراسم بزرگداشت فرزند شهیدم منزل مسکونی‌ام را برای احداث مسجد و مهدیه به نام ام‌المصائب (س) قرار می‌دهم.

 

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند نیز با تسلیت شهادت «علی عظیمی» این پاسداران رشید اسلام که در دفاع از آرمان‌های عظیم تشیع و حرم حضرت زینب (س) و اهل‌بیت (ع) خون پاکش را نثار کرد، ادای احترام کرد.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید والامقام گفت: امنیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خاطر مجاهدت و از خود گذشتگی جوانانی است که به این سخن حضرت امام خمینی (ره) عمل کردند که جنگ ما جنگ ایمان با کفر است.

 

ابراهیمی افزود: شهدای گرانقدر مدافع حرم با ایثار و از خود گذشتگی از جان خود گذشتند تا دین اسلام و حرم اهل‌بیت (ع)حفظ شود و یقینأ خداوند بالاترین درجه بهشت را به آنان عطا می‌کند.

 

انتهای پیام/فارس