در نشست مشترک شورای قشر بسیج ادارات و کارگروه گردشگری زرند مطرح شد:

کمیته گردشگری شهرستان زرند برای توسعه این صنعت هم قسم شده اند/نگاه ما به مقوله گردشگری بعنوان یک صنعت فراگیر است

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان زرند اظهار داشت: کمیته گردشگری شهرستان متشکل از اعضایی است که برای توسعه این صنعت هم قسم شده اند تا زمینه لازم برای تبدیل زرند به قطب گردشگری جنوب شرق کشور فراهم گردد.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان زرند اظهار داشت: کمیته گردشگری شهرستان متشکل از اعضایی است که برای توسعه این صنعت هم قسم شده اند تا زمینه لازم برای تبدیل زرند به قطب گردشگری جنوب شرق کشور فراهم گردد.

 

tor jahadi shora gheshr va aza komiteh gardesh gari zarand2960523

نشست مشترک شورای قشر بسیج ادارات و کارگروه گردشگری زرند با محوریت بستر سازی بهتر منطقه آباد برای رفاه حال گردشگران در محل چشمه آب معدنی آب باد برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند، “محمد اسلامی” رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان زرند اظهار داشت: کمیته گردشگری شهرستان متشکل از اعضایی است که برای توسعه این صنعت هم قسم شده اند تا زمینه لازم برای تبدیل زرند به قطب گردشگری جنوب شرق کشور فراهم گردد.

 

اسلامی افزود: از قدیم الایام این گذر گاه که در یک موقعیت ویژه قرار گرفته محل تجمع جمع کثیری از شهروندانی از زرند –رفسنجان و حتی سایر نقاط کشور بوده و ارزش آب درمانی این چشمه بر کسی پوشیده نیست.

 

مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند و عضو اصلی کمیته گردشگری شهرستان زرند ابراز داشت:  قرار گرفتن آب باد در نقطه اتصال ۴ شهرستان زرند –رفسنجان –کوهبنان –بافق موقعیتی ویژه برای سرمایه گذاری است و امیدواریم این جاذبه ارزشمند بیش از پیش رونق گیرد.

 

شهردار زرند تصریح کرد: شهرداری زرند بعنوان یکی از اعضای ثابت کمیته گردشگری در راستای معرفی جاذبه های زرند همکاری مناسبی با میراث فرهنگی دارد و همه ساله در ایام نوروز چاپ و توزیع بروشور و نقشه های زرند با رویکرد معرفی تمام نقاط و زیبایی شهرستان را در دستور کار داشته ایم.

 

مهندس “مهدی باصره” رئیس اداره صنعت و معدن تجارت شهرستان زرند اضافه کرد: نگاه ما به مقوله گردشگری بعنوان یک صنعت فراگیر است و با این رویکرد ،سعی خواهیم کرد واحد های صنعتی را برای توسعه زیر ساختها ترغیب نماییم.

 

باصره از تیغ زنی و تسطیح راه ورودی آب باد در آینده نزدیک خبر داد، اذعان داشت: با همکاری ادارات مختلف می شود این منطقه را به یکی از قطب های گردشگری استان کرمان تبدیل کرد.

 

انتهای پیام/