رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زرند:

درخشش و راهیابی دو نوجوان زرندی به المپیاد ملی مهارت کشور

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زرند از درخشش دو نوجوان زرندی در مسابقات مهارت استان کرمان و راهیابی آن ها به مسابقات ملی مهارت کشور خبر داد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زرند از درخشش دو نوجوان زرندی در مسابقات مهارت استان کرمان و راهیابی آن ها به مسابقات ملی مهارت کشور خبر داد.

 

mehrdad madahinejad raeis fani herfei

به گزارش صدای زرند، مهرداد مداحی نژاد رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زرند در این باره اظهار داشت: مسابقات ملی مهارت هر ساله در سه مرحله شهرستانی ، استانی و کشوری برگزار و نفرات برتر به مسابقات جهانی که هردو سال یکبار برگزار می گردد راه پیدا می کنند.

 

وی تصریح کرد: در همین راستا در سال جاری تعداد ۲۰۰ نفر از جوانان زرندی واجد شرایط پس از استعداد یابی در مسابقات شهرستانی شرکت نموده و در نهایت افراد برتر در رشته های تاسیسات الکتریکی، جوشکاری، گل آرائی، خیاطی، ساخت وتولید، مکانیک، طراحی گرافیک، قنادی، کنترل صنعتی بعنوان تیم المپیاد ملی مهارت شهرستان زرند در مسابقات استانی شرکت نمودند و در نهایت  نیزخانم فاطمه رجب زاده در رشته گل آرائی  و خانم یگانه نیایش در رشته قنادی از شهرستات زرند با کسب بالا ترین امتیاز رتبه اول  را در این رشته ها کسب نمودند.

 

مداحی نژاد ضمن تقدیر از همکاری کلیه عوامل اجرایی این مسابقات به ویژه خانواده های شرکت کنندگان در این مسابقات خاطر نشان ساخت: شهرستان زرند بعد از شهر کرمان بیشترین شرکت کننده را  در این مسابقات داشته است.

 

وی ادامه داد: این رقابت ها فرصت مناسبی جهت محک زدن نوجوانان در رشته های مهارتی و ادامه مسیر شغلی آنان در مشاغل فنی و کارآفرینی می باشد و از کلیه دانش آموزان و دانشجویان و علاقه مندان دارای استعداد در رشته های فنی و مهارتی جهت حضور در این مسابقات دعوت به عمل می آید.

 

olampiyad meli maharat1

olampiyad meli maharat2

 

انتهای پیام/