امام جمعه زرند:

صنعت دفاعی کشور مورد توجه مسئولان بوده است/ازدواج بموقع آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد

امام جمعه زرند در خطبه های این هفته زرند با اشاره به سی ام مرداد و روز صنعت دفاعی کشور، گفت: صنعت دفاعی کشور مورد توجه مسئولان بوده و امروز ما از نظر قدرت بازدارندگی به مرحله ای رسیده ایم که هیچ قدرتی نمی تواند دژ مستحکم نظام را از بین ببرد.

امام جمعه زرند در خطبه های این هفته زرند با اشاره به سی ام مرداد و روز صنعت دفاعی کشور، گفت: صنعت دفاعی کشور مورد توجه مسئولان بوده و امروز ما از نظر قدرت بازدارندگی به مرحله ای رسیده ایم که هیچ قدرتی نمی تواند دژ مستحکم نظام را از بین ببرد.

 

ebrahimi emamjome zarand

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند با اشاره به سالروز کودتای آمریکایی انگلیسی در بیست و هشتم مرداد گفت: دکتر مصدق نخست وزیر مردمی بود اما دارای نقص هایی بود که موجب شد سقوط کند.

 

امام جمعه زرند ادامه داد: مصدق به آمریکایی ها اعتماد و دولت آمریکا به او خیانت کرد و کودتایی بر علیه او ترتیب داد و باعث شد شاه برگردد و سالها بر این کشور با اختناق حکومت کند.

 

وی با اشاره به سی ام مرداد و روز صنعت دفاعی کشور اظهارداشت: صنعت دفاعی کشور مورد توجه مسئولان بوده و امروز ما از نظر قدرت بازدارندگی به مرحله ای رسیده ایم که هیچ قدرتی نمی تواند دژ مستحکم نظام را از بین ببرد.

 

خطیب جمعه زرند با تأکید بر ضرورت هوشیاری و بصیرت میان آحاد جامعه و مسئولان، ابراز داشت: اگر می خواهیم بهترین الگو را بدست آوریم باید از سنت و روش پیامبر اسلام پیروی کنیم.

 

وی با اشاره به سی ام مرداد سالروز آتش زدن مسجد الاقصی به دست صهیونسیت ها در سال ۱۹۳۶ میلادی و روز جهانی مسجد، تصریح کرد: یکی از نگرانی های بزرگ جهان اسلام مسئله فلسطین است و بیش از ۶۰ سال است که مردم مسلمان فلسطین با بی رحمی از وطن خود اخراج شده اند.

 

وی  افزود: بسیاری از دستاوردهای کشورهای اسلام به موجودیت مسجد بر می گردد و مهمتریت علت تخریب مساجد توسط رژیم پلید صهیونیستی و گروههای تکفیری این است که آنها از این پایگاه مردمی در هراسند.

 

وی با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، آزادگان را نشانه ایثار و مقاومت ملت ایران دانست و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی و شهید عظیمی این شهیدان را الگوی تقوا و مقاومت عنوان کرد و بیان داشت: دشمنان شکست خورده روحیه ایثار، مقاومت و تقوای جوانان ما هستند و پیشرفته ترین سلاحهای نظامی شکست خورده این روحیه ها است.

 

امام جمعه زرند به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) نیز اشاره کرد و بر ازدواج آسان و فراهم کردن زمینه ازدواج برای جوانان تاکید کرد.

 

وی رفع مشکلات و شرایط مناسب ازدواج را از وظایف والدین و مسئولان دانست و اضافه کرد: ازدواج بموقع آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد.

 

ابراهیمی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، اذعان داشت: دولتمردان ما باید از شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت و ساده زیستی را بیاموزند.

 

انتهای پیام/