در نشست خبری اصحاب رسانه با بنیاد مهدویت شهرستان زرند مطرح شد:

خبرنگاران باید زبان گویا مردم و مسئولین باشند/نصب پرچم مهدویت در سطح شهرستان زرند

فرماندار شهرستان زرند گفت: خبرنگاران باید زبان گویا مردم و مسئولین باشند و مشکلات مردم را به مسئولین برسانند و مسئولین آن ها را برطرف کنند. 

فرماندار شهرستان زرند گفت: خبرنگاران باید زبان گویا مردم و مسئولین باشند و مشکلات مردم را به مسئولین برسانند و مسئولین آن ها را برطرف کنند.

 

neshast khabari960529

نشست خبری اصحاب رسانه با بنیاد مهدویت شهرستان زرند در محل فرمانداری زرند برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار شهرستان زرند با اشاره سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، اظهارداشت: آزادگان استقامت و صبر داشتند و در برابر سختی ها ایستادگی کردند.

 

وی با عنوان اینکه خبرنگاران دو بحث در اطلاع رسانی دارند، ابراز داشت: خبرنگاران هم می توانند مردم را امیدوار کنند و هم می توانند مردم را ناامید کنند.

 

وی خاطرنشان ساخت: خبرنگاران باید زبان گویا مردم و مسئولین باشند و مشکلات مردم را به مسئولین برسانند و مسئولین آن ها را برطرف کنند.

 

وی با  بیان اینکه امروز اگر شهر زرند به عنوان شهری مهدوی می خواهد انتخاب شود باید مردم آن نیز مهدوی باشند، اضافه کرد: مردم باید بدانند شهری که به عنوان شهر مهدویت می خواهد انتخاب شود باید چه کار هایی در آن انجام شود.

 

حجت الاسلام “جواد موحدنیا” مدیرعامل بنیاد مهدویت با عنوان اینکه شورای راهبردی مهدویت یک سال و نیم است که راه اندازی شده است، اذعان داشت: جلسات مهدویت با عنوان مهدی باوران برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: بنیاد مهدویت از اساتید برتر و خبره قم برای آموزش استفاده می کند.

 

وی افزود: مدارس شاهد ما امسال به عنوان مدارس مهدویت انتخاب شده اند تا سطح دانش مهدویت در بین دانش آموزان بیشتر شود.

 

وی تأکید کرد: تا کنون سعی شده است تا بنیاد مهدویت به سمت سیاست نرود تا در حاشیه نباشد.

 

وی ادامه داد: پرچم مهدویت با هزینه ۴ میلیون تومان نصب می شود تا نمادی از مهدویت در سطح شهرستان زرند باشد.

 

وی با بیان اینکه کلاس های مهدویت باید برای ادارات گذاشته شود، توضیح داد: ما باید خانواده ها را در بحث مهدویت ورود و دعوت دهیم.

 

وی عنوان کرد: اگر موضوع فرهنگ مهدویت را جا بیندازیم بحث های طلاق، شکایات، سرقت اموال و… کم می شود.

 

انتهای پیام/