شهردار زرند خبرداد:

اجرای عملیات روکش آسفالت خیابان انقلاب زرند

شهردار زرند از اجرای عملیات روکش آسفالت خیابان انقلاب زرند خبر داد.

شهردار زرند از اجرای عملیات روکش آسفالت خیابان انقلاب زرند خبر داد.

 

amaliyat rokesh asfalt enghelab 3

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند اظهارداشت: در سال جاری یکی از اهدافی که به دنبال پیاده نمودن آن هستیم فعالیتهای عمرانی و فرهنگی و خدماتی می باشد که برای شهروندان زرندی یک ضرورت است.

 

محمدی از عمر بالای آسفالت بعضی از معابر سطح شهر زرند خبر داد و تصریح کرد: یکی از سیاستهای عمرانی و رفاهی شهرداری زرند رضایت شهروندان و بالا بردن امنیت برای این عزیزان می باشد که در این راستا خیابان معلم که یکی از معابر اصلی شهر می باشد که با توان و همکاری خود نیروهای شهرداری آسفالت و به بهره برداری خواهد رسید.

 

منتخب شورای شهر زرند از درخواست خرید ۵ هزار تن قیر خبر داد و خاطرنشان ساخت: با توجه به راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری زرند و در صورت فراهم شدن این مقدار قیر بیشترین حجم آسفالت در سطح شهر زرند را درطی چند سال گذشته شاهد خواهیم بود.

 

وی عنوان کرد: ازجمله معابر دیگری که در طی سال جاری زیر پوشش آسفالت رفته اند بلوار سلمان فارسی، انتهای خیابان شهید عربزاده، جایگاه CNG، شن ریزی و تسطیح کوچه های شهرک زیتون  می باشد.

 

وی اذعان داشت: بیش از ۲۰ هزار متر مربع آسفالت در طی این مدت در سطح شهر زرند پخش شده است که هزینه ای بالغ بر سیصد و شصت میلیارد ریال برای شهرداری در بر داشته است.

 

انتهای پیام/