برهانی نژاد منتخب شورای شهر زرند:

برنامه محوری باید ویژگی اصلی شهردار بعدی زرند باشد

طی گفتگویی کوتاهی با مهندس حاج مهدی برهانی نژاد منتخب اول پنجمین دوره ی شورای شهر زرند، ایشان پیرامون شروع بکار شورای جدید و انتخاب هیئت رئیسه این شورا و شهردار آینده زرند مطالبی بیان داشتند.

طی گفتگویی کوتاهی با مهندس حاج مهدی برهانی نژاد منتخب اول پنجمین دوره ی شورای شهر زرند، ایشان پیرامون شروع بکار شورای جدید و انتخاب هیئت رئیسه این شورا و شهردار آینده زرند مطالبی بیان داشتند.

 

shora zarand 951205 1

به گزارش صدای زرند، مهندس حاج “مهدی برهانی نژاد” اظهار داشت: یکم شهریور ماه مراسم تحلیف اعضای جدید شورای شهر زرند برگزار خواهد شد و شنیده ام آقای فرهاد اسدی منتخب این شورا یک پیشنهاد خوب داده اند که پس از مراسم تحلیف با حضور در گلزار شهدا تجدید پیمانی با شهدا داشته باشند که همه منتخبین هم موافقت نموده اند.

 

وی افزود: پس از آن جلسه، انتخاب هیئت رئیسه شورا انجام خواهد شد که در اولین جلسه رسمی شورا هیئت رئیسه شورا مشخص و انتخاب خواهند شد.

 

منتخب شورای پنجم زرند در پاسخ به این سوال که “آیا مانند کلان شهرها اعضای هیئت رئیسه از قبل انتخاب شده و مشخص هستند؟”، گفت: اعضای هیئت رئیسه با حضور اعضا در صحن علنی شورا انتخاب خواهند شد؛ گرچه بدیهی است هیئت رئیسه انتخاب اکثریت اعضا می باشد و بهترین گزینه ی ریاست شورا شخصی است که بیشترین مقبولیت را داشته باشد.

 

وی همچنین در پاسخ به این سوال که “آیا شما نیز در ترکیب هیئت رئیسه خواهید بود؟”، گفت: من در مراسم تحلیف حضور نخواهم داشت و ان شالله پس از سفر حج به دوستان می پیوندم و با توجه به ضرورت انتخاب هیئت رئیسه و شهردار تابع نظر دوستان هستم.

 

وی همچنین در مورد احتمال چند گزینه ای شدن هیئت رئیسه مانند سال های قبل، اظهارداشت: امیدوارم چنین رخدادی صورت نپذیرد و هیئت رئیسه با آرای حداکثری انتخاب شوند و مطمئناً این کار، قدرت چانه زنی رفقایی که در کنار ما نبوده اند را برای انتخاب شهردار بالا خواهد برد.

 

برهانی نژاد در پاسخ به “گزینه های احتمالی شهردار آینده زرند” چنین گفت: برنامه محوری شعار اصلی منتخبین پنجمین دوره ی شورای شهر زرند بوده و لذا گزینه هایی که اعضا به شورا معرفی می کنند با ارائه و دفاع از برنامه خود می بایست نظر اعضا را نیز جلب نمایند.

 

وی افزود: بنده معتقدم شورای پنجم به علت حضور ۴ عضو از شورای چهارم بخصوص سیدرسول تهامی که هم تجربه ریاست شورای شهر و شهرستان را دارد همچنین حضور مهندس رحمانی که در شهرداری کرمان و فعالیت های اجرایی کلان تجربه اندوزی کرده و جناب آقای دکتر فرهاد اسدی که رشته تخصصی ایشان فعالیت های اجتماعی می باشد و تاکنون با انگیزه کار خود را شروع کرده و نیز اولین حضور یک خانم در شورا، بدون شک این شورا با همدلی موفق خواهد بود.

 

انتهای پیام/