مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت زرند:

مشارکت دهیاران و اعضای شورای اسلامی در کاهش حوادث بهداشتی باید باشد

روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان زرند از برگزاری یک جلسه برای اعضا شوراهای اسلامی و دهیاران به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و فصل برداشت پسته در روز گذشته خبر داد.

روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان زرند از برگزاری یک جلسه برای اعضا شوراهای اسلامی و دهیاران به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و فصل برداشت پسته در روز گذشته خبر داد.

 

markaz behdasht960622 2

به گزارش صدای زرند، در راستای اجرای برنامه های تحول سلامت و به منظور هماهنگی بهتر برون بخشی و در جهت ارتقاء شاخصهای نظارتی و بهداشتی جلسه ای در روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه برای دهیاران و اعضا شوراها برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه عربپور معاونت بهداشتی شبکه بهداشت زرند ضمن تبریک عید ولایت و خیرمقدم به حاضرین به گوشه ای از اقدامات مهم طرح تحول سلامت اشاره نمودند و خواستار اطلاع رسانی به کلیه خانوارها جهت مراجعه به خانه های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت جهت انجام مراقبت های لازم شد.

 

در ادامه امیری نسب مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت زرند با توجه به در پیش بودن فصل برداشت پسته و شروع ماههای محرم و صفر خواهان همکاری بیشتر حاضرین با بازرسین بهداشتی شد.

 

وی بیان داشت: شما باید ضمن مشارکت فعال در جلسات شورای بهداشتی روستا، همیار بهورزان و کادر بهداشتی در زمینه رعایت موازین بهداشتی در پخش نذری ها برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری های منتقله از آب و غذا، سم پاشی ایمن، جمع آوری به موقع کودهای حیوانی، تامین آب شرب سالم و بهداشتی، جمع آوری و دفن بهداشتی زباله و… باشید.

 

امیری نسب افزود: شما باید با نگاه از زاویه ایمنی به همه چیز و همه جا از جمله محل بازی کودکان مشارکت جدی در کاهش حوادث بهداشتی داشته باشید.

 

انتهای پیام/