توسط جمعیت هلال احمر:

آزمون عمومی امداد در شهرستان زرند برگزار شد / به زودی برگزاری دوره تکمیلی عمومی نجات در زرند

 آزمون عمومی امداد ویژه خواهران و براداران در محل جمعیت هلال احمر شهرستان زرند برگزار شد.

آزمون عمومی امداد ویژه خواهران و براداران در محل جمعیت هلال احمر شهرستان زرند برگزار شد.

 

azmoon emdad960622

به گزارش صدای زرند، “مهدی جمالیزاده” رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زرند در حاشیه این آزمون از برگزاری دو دوره ازمون (تکمیلی) عمومی امداد ویژه خواهران و براداران در محل جمعیت هلال احمر شهرستان خبر داد.

 

جمالی زاده عنوان کرد: در راستای رسالت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی و نیز کاهش اثرات بلایای طبیعی و غیرطبیعی وجود مبحث آموزش می باشد و هدف از آموزش ارتقاء سطح آگاهی و اطلاعات افراد جامعه می باشد تا در زمان بحران و حادثه بهترین واکنش و رفتار را نشان دهند تا با کمترین خسارت جانی و مالی روبرو گردند.

 

وی افزود: برای تحقق جامعه آماده – خانواده آماده در شش ماهه اول سال جمعیت هلال احمر شهرستان بیش از پانزده کلاس کمک های اولیه در سطح شهرستان و روستاهای متقاضی برگزار نمود و فراگیران با مباحثی همچون احیاء قلبی و ریوی – اتل بندی – انواع زخم ها – پانسمان و پانداز – مسمومیت ها – خفگی ها و سوختگی ها آشنا شدند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر زرند ادامه داد: با وجود برگزاری این کلاس های آموزشی بسیاری از جوانان علاقمند جویای یاد گرفتن مباحث امداد و نجات بصورت تخصصی و کاربردی تر بودند. به همین دلیل دو دوره کلاس آموزشی عمومی امداد با حضور اساتید مجرب از مرکز استان در جمعیت هلال احمر برگزار شد.

 

جمالیزاده در پایان اظهار داشت: ان شاءالله در روزهای آتی دوره تکمیلی عمومی نجات در شهرستان برگزار خواهد شد. از علاقمند به مباحث امداد و نجات که تمایل به شرکت در کلاس های مذکور دارند می توانند همه روزه به جمعیت هلال احمر واقع در ابتدای بلوار آزادی مراجعه نمایند و با نام نویسی و عضویت در این سازمان بین المللی از خدمات و فعالیت متقابل بهرمند شویم.

 

انتهای پیام/