صدای زرند گزارش می دهد:

عضو شورای شهر: جلسه روز چهارشنبه غیرقانونی بوده است/ معاون فرماندار: اظهارات خانم زمانی کذب است

وجیهه زمانی که بعد از انتشار پیام هایی از روند جلسه شورای شهر زرند در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به یک عضو جنجالی شورای پنجم شهر زرند تبدیل شده است، در این باره غیرقانونی بودن جلسه روز گذشته را علت عدم حضور خود عنوان می کند و می گوید برگزاری این جلسه از لحاظ اداری اشتباه بوده است.

حال که تعداد اعضای شورا اسلامی شهر زرند پس از گذشت ۲۳ روز از آغاز شورای پنجم به حداکثر تعداد خود رسیده است، متاسفانه جلسه تعیین هیئت رئیسه به علت عدم حضور تعدادی از اعضا به رسمیت نمی رسد. این در حالی است که برهانی نژاد عضو شورا شهر زرند می گوید: اگر در جلسه آینده این افراد حضور نداشته باشند از آنها شکایت می شود.

 

به گزارش صدای زرند، وجیهه زمانی که بعد از انتشار پیام هایی از روند جلسه شورای شهر زرند در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به یک عضو جنجالی شورای پنجم شهر زرند تبدیل شده است، در این باره غیرقانونی بودن جلسه روز گذشته را علت عدم حضور خود عنوان می کند و می گوید برگزاری این جلسه از لحاظ اداری اشتباه بوده است.

 

سری پیام‌های انتشار یافته در صفحه شخصی وجیهه زمانی دلیل اصلی این اختلافات را تفاوت سلیقه در نحوه تقسیم قدرت بین اعضای شورای اسلامی شهر نشان می‌دهد.

 

در ادامه توجه شما را به اظهارات وجیهه زمانی عضو شورای پنجم زرند در خصوص عدم حضورش در جلسه تعیین اعضای هیئت رئیسه جلب می نماییم.

 

وجیهه زمانی با اعلام اینکه استانداری کرمان جلسه روز گذشته را غیرقانونی دانسته است، می افزاید: با استانداری صحبت کردیم و ایشان گفته اند نباید جلسه تشکیل شود. یعنی جلسه دیروز و امروز الکی بوده است و جلسه امروز هم از طرف استانداری لغو شده است.

 

وی اذعان می کند: استانداری گفته باید صورت جلسه عدم تعیین هیئت رئیسه در جلسات پیشین به کمیته انطباق برود و در خصوص زمان برگزاری جلسه تعیین هیئت رئیسه نتیجه گیری شود.

 

زمانی این را هم اضافه می کند که: ما منتظر نامه کتبی از کرمان بودیم و جلسه روز گذشته به صورت غیرمنتطرانه از سوی ۴ عضو دیگر شورای شهر برنامه ریزی شده است و ما این موضوع را قبول نداریم.

 

این عضو شورای پنجم با توجه به اعلام مستقل بودنش در تبلیغات انتخاباتی در پاسخ به سوالی در خصوص هماهنگی برنامه هایش با اصولگرایان شورای پنجم اذعان داشت: من با آنها هیچ هماهنگی  ندارم، چرا نمی گوئید آنها برنامه هایشان را با من هماهنگ می کنند؟ اصلا ربطی به من ندارد.

 

او در خصوص همدلی شورا تاکید می کند: وقتی می بینم همکارانم میخواهند غیرهمدلانه پیش بروند و خودشان را تک می بینند و به من توهین می شود معلوم است که کوتاه نمی آیم.

 

زمانی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر تنش به وجود آمده به علت عدم حضورشان می گوید: تنش بزرگ را آقای برهانی به وجود آورده است که چنین مصاحبه ی تهدیدآمیزی انجام داده است. ایشان چکاره‌ی شورا شهر بوده که چنین حرفی را زده است؟ ایشان فقط یک عضو معمولی در شورا می باشند.

 

او در پایان به خبرنگار ما یادآورد می شود: جلسه دیروز غیرقانونی بود است، این ها را به شما نمی گویند و خبرنگاران را بازی (بیان اصلی سواری) می دهند.

 

معاون فرماندار زرند:  عدم حضور اعضا در جلسه تخلف است

 

اکنون که دلیل عدم حضور ۳ نفر از اعضای شورا در جلسه روز چهارشنبه از سوی خانم زمانی غیرقانونی بودن این جلسه بیان شده است، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند در این خصوص اظهارات دیگری را مطرح کرده است.

 

علی صادق زاده می گوید: جلسه روز گذشته رسما قانونی بوده است.

 

او در پی اعلام غیرقانونی بودن جلسه  از سوی عضو غایب شورای شهر زرتد به صراحت می گوید: اظهارات خانم زمانی کذب است و موارد شان تخلف است، ما پیگیری می کنیم.

 

انتهای پیام/