بهره‌مندی مردم ۹۲ روستای کرمان از نعمت گاز

در دهه فجر سال جاری ۱۴ پروژه گازرسانی در شهرها و روستاهای استان کرمان افتتاح و حدود ۷ هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

SedayeZarand.IRمدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در دهه فجر سال جاری ۱۴ پروژه گازرسانی در شهرها و روستاهای استان کرمان افتتاح و مردم ۹۲ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

صدای زرند: محمدعلی ودیعتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: در دهه فجر سال جاری ۱۴ پروژه گازرسانی در شهرها و روستاهای استان کرمان افتتاح و حدود ۷ هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بیان داشت: امیدواریم در سال‌های آتی با تخصیص بودجه باقیمانده پروژه‌های جاری، مردم دیگر شهرها و روستاهای این استان پهناور از این نعمت خدادادی بهره‌مند شوند.

ودیعتی در تشریح پروژه‌های دهه فجر عنوان کرد: در دهه فجر در شهرستان رفسنجان ۱۳ روستا با یک‌هزار و ۵۳۰ خانوار با اعتباری بالغ بر ۳۶ هزار و ۲۶۹ میلیون ریال، سیرجان ۱۶ روستا با ۲ هزار و ۹۳۸ خانوار و اعتبار ۸۳ هزار و ۸۵۶ میلیون ریال، بافت و رابر با ۲۶ روستا و ۶۰۷ خانوار و زرند و کوهبنان شش روستا و ۵۲۷ خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی تصریح کرد: ۲۰ روستا از دهستان‌های شهر بردسیر با ۹۵۸ خانوار و ۱۱ روستای کرمان با ۴۹۳ خانوار و در مجموع ۹۲ روستای استان کرمان آماده افتتاح و بهره‌برداری در دهه فجر قرار دارد که بعد از افتتاح پروژه‌های فوق مردم می‌توانند از نعمت گاز طبیعی استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان به بهره‌برداری و گازرسانی به ۳۴ واحد صنعتی در سطح استان در دهه فجر اشاره کرد و گفت: گازرسانی به ۳۴ واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیون ریال در سی و پنجمین بهار انقلاب افتتاح می‌شود.

ودیعتی از افتتاح و اجرایی شدن ایستگاه تقلیل فشار CGS دوم شهرستان زرند، CGS دوم رفسنجان و شهرک صنعتی بردسیر در دهه مبارک فجر خبر داد و خاطر نشان کرد: به منظور تقویت فشار و جلوگیری از افت فشار گاز در شهرستان زرند ایستگاه دوم برون‌شهری CGS شهرستان زرند وارد سرویس می‌شود.

انتهای پیام/