استاد حوزه علمیه قم:

باید دفاع مقدس هم مانند ماه محرم زنده نگه داشته شود

استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه باید دفاع مقدس هم مانند ماه محرم زنده نگه داشته شود، گفت: محرم و عاشورا به‌دلیل تکرار زنده مانده است، بنابراین دفاع مقدس هم باید با تکرار خاطرات و رشادت‌ها زنده نگه داشته شود.

استاد حوزه علمیه قم در مراسم شب اول دهه اول محرم با تأکید بر اینکه باید دفاع مقدس هم مانند ماه محرم زنده نگه داشته شود، گفت: محرم و عاشورا به‌دلیل تکرار زنده مانده است، بنابراین دفاع مقدس هم باید با تکرار خاطرات و رشادت‌ها زنده نگه داشته شود.

 

shab aval moharam960631 10

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “محمد رهنما” استاد حوزه علمیه قم در مراسم شب اول دهه اول محرم در حسینه سپاه زرند با اشاره به شکر خداوند و حضور در مجالس امام حسین(ع) اظهارداشت: توفیقی که خداوند به شما دارد توفیقی بزرگ است و همه بزرگان فانی عالم هزار بار می گویند کاشکی بودیم و خداوند را شکر می گفتیم.

 

وی با بیان اینکه اگر امام حسین را دوست دارید برای پدر و مادر خود دعا کنید، ابرازداشت: همین پدر و مادرها بودند که شما امروز در مجالس امام حسین(ع) هستید و از نعمت مراسم عزاداری ایشان برخوردارید.

 

وی با اشاره به فضای مخرب مجازی خاطرنشان ساخت: دشمنان اسلام با ورود به فضای مجازی اسلام را دارند به سمت نابودی می کشند.

 

وی اضافه کرد: خداوند می گوید اگر امام علی(ع) نبود شما انسان ها هم نیز خلق نمی شدید.

 

استاد حوزه علمیه قم اذعان کرد: در طول تاریخ بشر هیچ جا نیامده است بگوید که خداوند وجود ندار بلکه گفته شده است خداوند مبدأ و خلاق انسان ها است.

 

وی عنوان کرد: بشر جوری پیشرفت کرده است که سیارات و جاهای ناشناخته ای را کشف کرده است.

 

وی بیان داشت: عاشورا درس می دهد که جبهه ی دشمن با همه توانیهای ظاهری بسیار آسیب پذیر است.

 

حجت الاسلام رهنما با تأکید بر اینکه باید دفاع مقدس هم مانند ماه محرم زنده نگه داشته شود، گفت: محرم و عاشورا به‌دلیل تکرار زنده مانده است، بنابراین دفاع مقدس هم باید با تکرار خاطرات و رشادت‌ها زنده نگه داشته شود.

 

shab aval moharam960631 1

shab aval moharam960631 2

shab aval moharam960631 3

shab aval moharam960631 4

shab aval moharam960631 5

shab aval moharam960631 6

shab aval moharam960631 7

shab aval moharam960631 8

shab aval moharam960631 9

 

انتهای پیام/