داور دربی: برای زندگی به کانادا می روم

تصمیم خداحافظی‌ام را از قبل گرفته بودم و اگر دربی ۷۸ را هم سوت نمی‌زدم، از لیگ برتر کنار می‌کشیدم. شرایط زندگی من به شکلی است که دیگر نمی‌توانستم ادامه بدهم و ترجیح دادم از خیلی مسائل دور باشم. حداکثر تا ۲ ماه دیگر در ایران هستم و سپس به کانادا می‌روم.

SedayeZarand.IRسعید مظفری زاده درباره سفرش به کانادا و اینکه آیا قرار است در این کشور داوری کند یا نه اظهار داشت: در درجه اول من برای زندگی قرار است به کانادا بروم.  داوری را دوست دارم و اگر شرایط مهیا باشد به کارم در آنجا ادامه می‌دهم ولی هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام.

صدای زرند: وی درباره فشارهایی که اخیرا روی داوری وجود دارد گفت: فشار روی داوری به ویژه در یکی، دو سال گذشته افزایش یافت. فکر می‌کنم کمیته انضباطی باید تصمیم قاطعی در این زمینه بگیرد.

مظفری زاده درباره اینکه آیا احتمال تغییر تصمیمش وجود دارد عنوان کرد: نه، این امکان نیست. تصمیم خداحافظی‌ام را از قبل گرفته بودم و اگر دربی ۷۸ را هم سوت نمی‌زدم، از لیگ برتر کنار می‌کشیدم. شرایط زندگی من به شکلی است که دیگر نمی‌توانستم ادامه بدهم و ترجیح دادم از خیلی مسائل دور باشم. حداکثر تا ۲ ماه دیگر در ایران هستم و سپس به کانادا می‌روم.

وی درباره اینکه آیا هنوز بر این باور است پیام صادقیان نباید اخراج می شد گفت: من چند بار فیلم بازی را دیدم و هنوز هم می‌گویم شدت ضربه صادقیان زیاد نبود. شاید اگر داور دیگری به جای من بود صادقیان را اخراج می کرد.

مظفری زاده درباره اعتراض پرسپولیسی ها به حرکات آندرانیک تیموریان اظهار داشت: تیموریان هیچ حرف بدی نزد. او فقط شوخی می کرد و بازیکنان پرسپولیس هم به شوخی جوابش را می‌دادند.

انتهای پیام/