مسئول حوزه نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه زرند:

برگزاری یادواره های شهدا راه ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت است

همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس به همت حوزه مقاومت بسیج باقرالعلوم (ع) و همکاری پایگاه مقاومت شهید علیزاده اولین یادواره شهدای روستای همت آباد شهرستان زرند با حضور مردم متدین و ولایت مدار و جمع کثیری از بسیجیان سلحشور در محل حسینیه سیدالشهداء روستای همت آباد برگزار گردید.   به گزارش صدای […]

همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس به همت حوزه مقاومت بسیج باقرالعلوم (ع) و همکاری پایگاه مقاومت شهید علیزاده اولین یادواره شهدای روستای همت آباد شهرستان زرند با حضور مردم متدین و ولایت مدار و جمع کثیری از بسیجیان سلحشور در محل حسینیه سیدالشهداء روستای همت آباد برگزار گردید.

 

yadvareh shohada hemat abad960707 2

به گزارش صدای زرند، این مراسم معنوی که با اجرای چند برنامه فرهنگی همراه بود که ابتدا مراسم سرهنگ پاسدار “علی اکبر شاهرخی” فرمانده سپاه ناحیه زرند ضمن تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز دفاع مقدس طی سخنانی به تشریح اهمیت برگزاری یادواره های شهدا و شاخص های انقلابی بسیج پرداخت.

 

سرهنگ پاسدار شاهرخی با اشاره به شاخص های بسیج افزود: فرهنگ بسیج مجموعه منش و رفتارهایی است که می تواند یک مجموعه عظیم را در ملت به وجود آورد که در مسیر حرکت پایدار اسلامی باشد.

 

وی حضور در صحنه، انجام عمل خالصانه، ولایت پذیری، آرمان خواهی توأم با عمل گرایی، مسئولیت پذیری، دشمن شناسی و بصیرت افزائی را از شاخص های اصلی بسیج عنوان نمود.

 

فرمانده سپاه ناحیه زرند خاطرنشان کرد: یادواره های شهدا پاسداشت یاد و خاطره انسان هایی است که از جان خود برای انقلاب و نظامی اسلامی مان گذشتند و بر ما وظیفه است فرهنگ ناب جبهه و شهادت را به نسل های آینده انقلاب منتقل سازیم و همواره این برنامه ها توسط مردم اجرا شده و اهالی قدرشناس همت آباد، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران با حضور خود به آن جلوه معنوی داده اند.

 

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن انحراف انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود می باشد، افزود: حفظ اقتدار در همه زمینه های انقلاب اسلامی، شکل گیری جبهه مقاومت در برابر نظام سلطه، ایجاد آگاهی در دنیا نسبت به عملکرد نظام سلطه اقداماتی است که جبهه انقلاب اسلامی انجام داده است.

 

در ادامه حجت الاسلام علی اصغر کاشفی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زرند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز الخصوص تنها شهید والامقام روستای همت آباد شهید امیر حمزه علیزاده حضور در محافل و مجالس شهدا را فضیلیتی بزرگ برشمرد و یادواره های شهدا را راهی برای ماندگاری شهدا و فرهنگ شهادت دانست.

 

وی گفت: به همین دلیل باید به اندازه شهادت برای یادواره های شهدا احترام و ارزش قائل شد و لذا می توان گفت “برگزاری یادواره های شهدا راه ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت است”.

 

حجت الاسلام کاشفی تصریح نمود: جبهه و دوران دفاع مقدس یک دانشگاه به تمام عیار بود چرا که زمینه ای را فراهم کرد در عرصه جهاد و شهادت و خیلی از این عزیزان از چهره های معمولی همین دیار بودند که در در آن مکان مقدس نورانی اوج گرفتند و انسان های الهی شدند و شهادت زمینه آسمانی شدن آنها را فراهم نمود و اینها همه درس های گرفته شده از مکتب عاشورا بود که بحق یک مکتب ولایی بود و امروز امنیت ما، آسایش ما، به برکت مجاهدت مردان بی ادعا و دفاع ارزشمند از ولایت است.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز درس بزرگ حادثه عاشورا برای مردم ما و جوانان و نوجوانان ما حضور در صحنه های مختلف است، پشت سر امام جامعه اسلامی و اطاعت از رهبری است، امروز اگر در سوریه و عراق ما شاهد پیروزی هستیم اینا همه به برکت وجود ولایت است.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زرند در این مراسم اظهارداشت: امروز امنیت ما، آسایش ما، به برکت مجاهدت مردان بی ادعا و دفاع ارزشمند از ولایت است.

 

کاشفی افزود: اگر رزمندگان و جوانان ما امروز در کشورهای سوریه، عراق، یمن و لبنان قدم گذاشتند و با نیروی های تکفیری داعش نبرد می کنند به برکت دفاع مقدس و فرهنگ عاشورا می باشد.

 

شایان ذکر است در خاتمه این مراسم سرهنگ پاسدار یدالله همتی در سوگ شهادت امام حسین (ع) عزاداری و نوحه سرایی نمودند.

 

yadvareh shohada hemat abad960707 1

 yadvareh shohada hemat abad960707 3

yadvareh shohada hemat abad960707 4

yadvareh shohada hemat abad960707 5

yadvareh shohada hemat abad960707 6

 

انتهای پیام/