در نشست بنیاد مهدویت مطرح شد:

دعای ندبه ۲۱ مهرماه در زرند برگزار می شود

دعای ندبه ۲۱ مهرماه در محل سقاخانه ابوالفضل(ع) زرند قرائت و بصورت مستقیم از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

دعای ندبه ۲۱ مهرماه در محل سقاخانه ابوالفضل(ع) زرند قرائت و بصورت مستقیم از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

 

neshast bonyad mahdaviyat 960713

به گزارش صدای زرند، دومین نشست هماهنگی برای برگزاری دعای ندبه در شهر زرند با حضور اعضای بنیاد مهدویت در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان زرند برگزار شد.

 

“حبیب الله خنجری” فرماندار شهرستان زرند در این نشست با اشاره به اینکه شهر زرند به عنوان شهر مهدویت مطرح شده است، اظهارداشت: فرهنگ مهدویت و انتظار فرج را می توان به عنوان امید به آینده و گسترش عدالت دانست و برگزاری دعای ندبه برای اولین بار در شهرستان مذهبی زرند می تواند نقطه آغاز خوبی برای معرفی شهرستان به عنوان شهر مهدویت باشد .

 

وی افزود: در برگزاری این دعای ندبه باید همه دست به دست هم دهیم تا مراسمی باشکوه برگزار کنیم.

 

حجت الاسلام “محمود محمدی” رئیس دادگستری شهرستان زرند نیز در این نشست با اعلام اینکه متاسفانه تعداد انگشت شماری از نهادها در مباحث فرهنگی و مذهبی حضور دارند، ابرازداشت: ما باید از خیرین مهدوی و مذهبی در برگزاری هرچه بهتر برنامه های بنیاد مهدویت استفاده کنیم.

 

وی با اعلام اینکه فنداسیون یک شهر مذهبی و مهدوی باید از اساس محکم و ریشه دار باشد، خاطرنشان ساخت: تمام سعی ما در شهر زرند باید جا انداختن تفکر مهدوی و مهدویت باشد و این امر را باید از مدارس، ادارات و نهادها شروع نمائیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

 

حجت الاسلام “جواد موحدنیا” مدیرعامل بنیاد مهدویت شهرستان زرند در این نشست بیان کرد: سعی داریم با برگزاری اینگونه برنامه ها علاوه بر تقویت پایه های فرهنگ مهدوی در شهر زرند، نام این شهرستان را در ایران اسلامی همراه با نام مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بیشتر به مردم بشناسانیم.

 

وی افزود: دعای پرفیض ندبه در ۲۱ مهرماه نیز درهمین راستا می‌باشد که امیداست همشهریان گرامی بصورت گسترده شرکت نمایند.

 

انتهای پیام/