صدای زرند گزارش می دهد،

دهمین نمایشگاه دستاورد های آتش نشانی زرند افتتاح شد

دهمین نمایشگاه دستاورد های آتش نشانی زرند با حضور مسئولین زرند در محل ایستگاه آتش نشانی ۲ زرند افتتاح شد.

دهمین نمایشگاه دستاورد های آتش نشانی زرند با حضور مسئولین زرند در محل ایستگاه آتش نشانی ۲ زرند افتتاح شد.

 

dast avad haye atashneshani960715 1

به گزارش صدای زرند، “رضا یزانپناه” سرپرست شهرداری زرند در این نشست با بیان اینکه آتش نشانان بسیار وظیفه سینگین و گسترده ای دارند، اظهارداشت: سازمان آتش نشانی زرند با وجود تجهیزاتی که دارد با مرکز استان رقابت می کند.

 

وی با اشاره به اینکه آتش نشانان ما از زبده ترین وتوانمندترین نیروها هستند، ابراز داشت: ما امروز بهترین تیم اطفاع حریق و امداد و نجات را در استان کرمان داریم و این ما را به یک آتش نشانی پویا تبدیل کرده است.

 

یزانپناه تصریح کرد: حوزه فعالیت ما فقط شهر زرند می باشد اما ما امروزه روستاهای مجاور و دوردست در زمانی که حادثه ای به وجود می آید نیروهای خودمان را به این روستاها اعزام می کنیم.

 

وی خاطرنشان ساخت: آتش نشانان انسان هایی ایثارگر هستند، درست در زمانی که همه از حادثه فرار می کنند آن ها به قلب حادثه می زنند و آن را مهار می کنند و این ایثارگری ها آن ها را دربین مردم محبوب کرده است.

 

سرپرست شهرداری زرند با عنوان اینکه آتش نشانی زرند به نوع واقعی اقتصاد مقاومتی است، اظهارداشت: وسایلی که در آتش نشانی زرند خراب می شوند با کمترین هزینه تعمیر می شوند و حتی بعضی از قطعات آن ها توسط نیروهای آتش نشانی زرند تعمیر می شوند.

 

وی ادامه داد: امروز همکاران ما در مرکز آتش نشانی زرند در بحث آموزش به مدارس و پیش دبستانی ها بسیار خوب عمل کرده اند و آموزش های لازم را به آن ها داده اند.

 

dast avad haye atashneshani960715 2

dast avad haye atashneshani960715 3

dast avad haye atashneshani960715 4

dast avad haye atashneshani960715 5

dast avad haye atashneshani960715 6

dast avad haye atashneshani960715 7

dast avad haye atashneshani960715 8

dast avad haye atashneshani960715 9

dast avad haye atashneshani960715 10

 

انتهای پیام/