امام جمعه زرند:

شهر زرند نیازمند پیست موتورسواری است/پلیس باید استفاده از کلاه ایمنی را جدی بگیرد

نشست شورا فرهنگ عمومی با حضور اعضای شورا فرهنگ عمومی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند برگزار شد.

نشست شورا فرهنگ عمومی با حضور اعضای شورا فرهنگ عمومی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند برگزار شد.

 

neshast shora farhang omomi960715 1

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در این نشست با اشاره به اینکه در مدارس ما باید آموزش های لازم در زمینه موتور سیکلت داده شود، اظهارداشت: ما باید با معضل جوانانی که هنوز به سن قانونی نرسیده اند و گواهینامه ندارند مقابله کنیم و فرهنگ استفاده از دوچرخه را به آن ها آموزش دهیم.

 

وی با بیان اینکه شهر زرند نیازمند پیست موتورسواری است و باید پیست موتورسواری در زرند راه اندازی شود، خاطرنشان ساخت: با راه اندازی پیست موتور سواری جوانان ما تفریحات خود را در این پیست می گذرانند و بسیاری از تصادفات کاهش پیدا می کند.

 

وی ابرازداشت: ما باید فرهنگ استفاده درست از موتور سیکلت را وارد خانواده ها کنیم و از آن ها بخواهیم این فرهنگ را به فرزندانشان آموزش دهند.

 

امام جمعه زرند اضافه کرد: پلیس نیروی انتظامی باید کلیپ های تصادفات در شهر زرند را در مدارس، مساجد، دانشگاه ها و خانواده ها پخش کند تا همه ببیند استفاده از موتور سیکلت چه خطراتی دارد.

 

وی اذعان داشت: باید برای جوانان زرندی یک مجوعه ورزشی پینت بال راه اندازی شود تا جوانان ما انرژی خود را در این ورزش گذاشته و از خطرات احتمالی دور بمانند.

 

 

ابراهیمی بیان کرد: پلیس باید استفاده از کلاه ایمنی را جدی بگیرد و با رانندگان خاطی به شدت برخورد کند تا از حوادثی چون مرگ مغزی جلوگیری شود.

 

neshast shora farhang omomi960715 2

neshast shora farhang omomi960715 3

neshast shora farhang omomi960715 4

neshast shora farhang omomi960715 5

 

انتهای پیام/