فرمانده انتظامی زرند:

کشف ۱ تن مواد مخدر در مدت یکسال اخیر در زرند/بیش از ۱۵ هزار معتاد در سطح شهرستان زرند داریم

فرمانده انتظامی زرند در نشست خبری با اصحاب رسانه شهر زرند با اشاره به اینکه در بحث خرده فروشان اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: در مدت یک ساله اخیر ۱ تن مواد مخدر در زرند کشف شده است.

فرمانده انتظامی زرند در نشست خبری با اصحاب رسانه شهر زرند با اشاره به اینکه در بحث خرده فروشان اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: در مدت یک ساله اخیر ۱ تن مواد مخدر در زرند کشف شده است.

 

neshat khabari ba farmandeh niro entezami zarand960715 1

به گزارش صدای زرند، سرهنگ “نورعلی چوگانی” فرمانده انتظامی زرند در نشست خبری با اصحاب رسانه شهر زرند با بیان اینکه هفته نیرو انتظامی با شعار پلیس برای امنیت، امنیت برای همه آغاز شده است، اظهارداشت: امنیت جمعی است و امیدواریم بتوانیم امنیتی در خور مردم زرند ایجاد نماییم.

 

وی با اشاره به اینکه از مهرماه سال۹۵ تا کنون اقدامات خوبی در سطح شهرستان زرند صورت گرفته است، ابرازداشت: در مدت یکساله اخیر ۱۶ هزار ۸۰۹ خبر توسط همشهریان اطلاع داشته شده است که از این تعداد بیش از ۴۵۰۰ خبر صحت نداشته است.

 

وی افزود: ۷۹درصد این اخبار مأمورین انتظامی در ۱۰ دقیقه در محل خبر حاظر شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه ۱۲هزار ۸۷۵ پرونده در زرند تشکیل شده است، اضافه کرد: در بحث سرقت که یکی از عوامل ناامنی است خداروشکر نسبت به سال گذشته تغییری نداشتیم و ۷۰درصد سرقت ها توسط مأمورین آگاهی کشف شده اند.

 

وی اذعان داشت: ۴۴۵سارق در مدت یکسال اخیر در شهرستان زرند دستگیر شده اند و تحویل مراجع قانونی داده شده اند.

 

وی بیان داشت: تعداد ۱۶۰۲خودرو و ۲۲۲۴دستگاه موتور سیکلت بر اثر تخلفات در شهرستان زرند توقیف شده اند.

 

چوگانی عنوان کرد: در بحث امورات خدماتی ۴۲۳۸مورد شماره گذاری وسایل نقلیه مختلف در این مدت یک ساله انجام شده است.

 

وی با اذعان اینکه مردم باید در بحث امنیت اقدام نمایند، تأکید کرد: باید خیرین امنیت ساز افزایش یابد تا از آسیب های اجتماعی کاهش و امکانات پلیس افزایش یابد تا جوابگو مأموریت های متعدد باشد.

 

وی خبرداد: پلیس فتا که وظیفه آن جلوگیری از جرایم رایانه ای است در زرند راه اندازی شده است و همشهریان می توانند در جنب ساختمان راهنمایی و رانندگی در بلوار آزادی به همکاران ما در این مرکز مراجعه نمایند.

 

وی با عنوان اینکه اقدامات انجام شده در وضعیت امنیتی شهرستان زرند، مطلوب است و درهیچ جای جهان امنیت ۱۰۰درصد نیست چون که بسیاری از جرایم به صورت پنهان صورت می گیرد، بیان داشت: مقوله امنیت بحث تبلیغاتی و لسانی نیست بلکه وجود امنیت را مردم باید احساس کنند.

 

فرمانده انتظامی زرند اشاره کرد: یقینا آموزش همگانی در کاهش آسیب های اجتماعی بی تاثیر نیست و خیلی از همشهریان عزیز بر اساس عدم آگاهی درگیر آسیب های اجتماعی می شوند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه اصحاب رسانه مهم ترین عامل امنیت در سطح شهرستان زرند می باشند، تصریح کرد: ما باید در اولین اقدام نگرش مردم را عوض کنیم تا جرایم کاهش یابد.

 

وی گفت: دیدار با خانواده شهدا، کوهنوردی، مسابقات ورزشی، تجلیل از رانندگان، صبحگاه مشترک، غبارویی قبور شهدا از برنامه های هفته نیرو انتظامی است که در زرند برگزار می شود.

 

وی ادامه داشت: در محرم امسال هیچ جرائمی در سطح شهرستان زرند نداشتیم.

 

وی با اشاره به اینکه در بحث خرده فروشان اقدامات خوبی انجام شده است، اظهارکرد: در مدت یک ساله اخیر ۱ تن مواد مخدر در زرند کشف شده است.

 

وی با عنوان اینکه ۷۱۹۸ گواهینامه در مدت یک ساله در زرند صادر شده است، اضافه کرد: دو مرکز مانیتورینگ در سطح شهر زرند دارند فعالیت می کنند.

 

چوگانی با بیان اینکه بیش از ۱۵ هزار معتاد در سطح شهرستان زرند داریم، گفت: از این تعداد ۳ هزار معتاد زن و ۱۲ هزار معتاد مرد می باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰۰ قطعه ماهواره در یک سال گذشته در شهرستان زرند جمع آوری شده است.

 

وی گفت: در بحث سرقت پسته نسبت به پارسال کاهش داشته ایم و سارقین پسته ای که دستگیر می شوند تا پایان فصل برداشت پسته در حبس می مانند.

 

وی اذعان کرد: گردنه ده علیرضا و تقاطع شهرک شهید باهنر از مهم ترین نقاط حادثه خیز در بحث تصادفات در شهرستان زرند می باشند.

 

وی تصریح داشت: هفته ای ۴ یا ۵ ایست بازرسی مقطعی در شهرستان زرند داریم.

 

وی بیان داشت: ۱۰۰۰مجروح و بیش از ۳۰ فوتی در یک سال گذشته در سطح شهرستان زرند داشته ایم.

 

وی اضافه کرد: ۲ کلانتری و ۷ پاسگاه و ۱ ستاد فرماندهی انتظامی در سطح شهرستان زرند فعالیت می کنند.

 

وی در بیان اینکه ساختمان راهنمایی و رانندگی زرند تا سه ماهه اخیر به بهره بردارری می رسد، گفت: به ۴۰ موتور سوار در هفته نیروی انتظامی کلاه ایمنی اهدا شده است.

 

وی ابرازداشت: نزاع ها در سطح شهر زرند نسبت به مدت یکساله اخیر ۸ درصد افزایش داشته است و همچنین در زمینه دستگیری نزاع ها ۳۰ درصد افزایش داشته ایم.

 

وی نیازدانست: مردم باید برای کاهش جرائم و سرقت ها در سطح شهرستان ردیاب، دوربین در منازل و خودروهای خود نصب کنند.

 

neshat khabari ba farmandeh niro entezami zarand960715 2

neshat khabari ba farmandeh niro entezami zarand960715 3

neshat khabari ba farmandeh niro entezami zarand960715 4

 

انتهای پیام/