صدای زرند:

نماد شهری کودکان زرند رونمایی شد

این نماد نتیجه هنر نمایی با سفال ۴۰۰ کودک است که شانزدهم مهر همزمان با روز کودک و با حضور مسئولان شهری و استانی رونمایی شد.

همزمان با روز جهانی کودک نماد شهری دست ساخته کودکان زرند رونمایی شد.

 

صدای زرند: به گزارش روابط عمومی موسسه همنوا مجری پروژه «زرند شهری برای کودکان» این نماد نتیجه هنر نمایی با سفال ۴۰۰ کودک است که شانزدهم مهر همزمان با روز کودک و با حضور مسئولان شهری و استانی رونمایی شد.

 

NamadShahri Kodak

 

امام جمعه زرند در مراسم رونمایی از نماد شهری کودکان گفت: خیلی خوشبختم که  کارهایی زیر بنایی در حوزه کودک به صورت مطالعه شده و هم چنین حساب شده در سطح شهر در حال انجام است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه با اشاره به سخنان ائمه اطهار درباره اهمیت سالهای کودکی افزود: شهر امام زمان پسند باید سراسر زیبایی باشد و اگر انسانهای صالح قلب بچه ها را احیا کردند آنها مالک  کودکان هستند. وی افزود:کار در حوزه کودکی نیاز به استمرار و پشتکار دارد.

 

در این مراسم هم چنین  روحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان  کرمان گفت: مسئولان شهری باید تفکر درباره مساله کودکی و اهمیت سالهای کودکی را در راس برنامه های خود قراردهند.

 

به گفته وی کار برای کودکان در حوزه بایدها و نبایدها نمی گنجد و باید به یک باور عمیق در مسئولان شهری و هم چنین مردم شهر تبدیل شود.

 

ایرج رحمانی رئیس شورای شهر زرند  نیز با ابراز خوشحالی از شکل گیری چنین رویدادی در شهر زرند گفت: شورای شهر زرند تلاش می کند در حوزه رشد و توسعه سالهای کودکی همه توان خود را به کار گیرد.

 

علی ترقی جاه رئیس هیات مدیره همنوا  نیز در مراسم رونمایی از نماد شهری کودکان زرند با بیان اینکه در سالهای گذشته کمیته شهری برای کودکان در فرمانداری زرند تشکیل شد گفت: اکنون تلاش می کنیم بر حوزه شهروندی کودکان تمرکز کنیم.ما سعی کرده ایم کودکان را به رسمیت بشناسیم و این یعنی شهر باید به نیازهای کودکان پاسخ دهد.

 

ronamayi az namad haye kodakan zarandi960716 1

ronamayi az namad haye kodakan zarandi960716 2

ronamayi az namad haye kodakan zarandi960716 3

ronamayi az namad haye kodakan zarandi960716 4

ronamayi az namad haye kodakan zarandi960716 5

ronamayi az namad haye kodakan zarandi960716 6

ronamayi az namad haye kodakan zarandi960716 7

ronamayi az namad haye kodakan zarandi960716 8

 

انتهای پیام/