در نشست بنیاد مهدویت مطرح شد:

پرچم مهدویت و جمهوری اسلامی در زرند برافراشته می شود

صبح امروز با حضور مسئولین شهرستان زرند نشست بنیاد مهدویت با محوریت برگزاری دعای پرفیض ندبه با حضور اعضای بنیاد مهدویت در محل دفتر امام جمعه زرند برگزار شد.

صبح امروز با حضور مسئولین شهرستان زرند نشست بنیاد مهدویت با محوریت برگزاری دعای پرفیض ندبه با حضور اعضای بنیاد مهدویت در محل دفتر امام جمعه زرند برگزار شد.

 

neshast bonyad mahdaviyat960718 3

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در این نشست با بیان اینکه شعار ما شهر مهدوی است، اظهارداشت: شهر مهدوی باید فعالیت های گوناگون در زمینه مهدویت انجام دهد و از جمله این فعالیت ها برگزاری دعای ندبه است.

 

وی ابرازداشت: مردم شهر مهدوی باید قوانین را رعایت کنند و تصادفات را کاهش دهند.

 

وی خاطرنشان ساخت: برای بیش از ۲۰ هزار شماره تلفن همراه اس ام اس مراسم پرفیض دعای ندبه ارسال شده است که امیدواریم مردم با حضور خود این مراسم را هرچه باشکوه تر برگزار کنند.

 

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه مراسم پرفیض دعای ندبه جمعه ۲۱ مهرماه ساعت ۵:۳۰ صبح در محل سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) زرند برگزار می شود، گفت: در این روز صبحانه به همراه برگ های قرعه کشی توزیع می شود که بعد از مراسم مردم به صورت پیاده و یا با دوچرخه به سمت میدان ۲۲ بهمن برای برافراشتن پرچم مهدویت و جمهوری اسلامی حرکت می کنند و در آن جا پس از برافراشتن پرچم ها قرعه کشی ۱۴ کمک هزینه سفر به مشهد و دو دوچرخه برگزار می شود.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم زرند می توانند با کمک های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۱۱۵۷۸۵۷۹۹۳ به نام بنیاد مهدویت بانک کشاورزی در هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم کمک کنند.

 

لازم به ذکر است در روز جمعه آژانش ۱۸۴۰ وسیله ایاب و ذهاب همشهریان زرندی و سازمان حمل و نقل شهرداری زرند وسیله ایاب و ذهاب روستاهای اطراف زرند را فراهم می نمایند.

 

neshast bonyad mahdaviyat960718 1

neshast bonyad mahdaviyat960718 2

neshast bonyad mahdaviyat960718 4

 

انتهای پیام/