گزارش صدای زرند از عدم انتخاب محمدی به عنوان سرپرست شهرداری زرند:

چون اول راهیم متهم می شویم / محمدی دیگر تمایلی به شهردار بودن ندارد

پس از انتخاب رضا یزدانپناه به عنوان سرپرست شهرداری زرند و رای مخالف ۴ تن از اعضای اصلاح طلب شورای اسلامی شهر زرند به محمدی شهردار سابق برای سمت شهردار، این بار اتهام انتخاب نکردن یک گزینه ی اصلاح طلب توسط اصلاح طلبان شورا از جمله حاشیه های شورای پنجم بود.

پس از انتخاب رضا یزدانپناه به عنوان سرپرست شهرداری زرند و رای مخالف ۴ تن از اعضای اصلاح طلب شورای اسلامی شهر زرند به محمدی شهردار سابق برای سمت شهردار، این بار اتهام انتخاب نکردن یک گزینه ی اصلاح طلب توسط اصلاح طلبان شورا از جمله حاشیه های شورای پنجم بود.

 

shora va shardari


از برداشت های نادرست سخنان اعضای شورای شهر زرند توسط خبرنگاران تا کم دقتی برخی از اعضای شورا در محیط جلسه و اکتفا کردن به خبرها از جمله مواردی است که اعضای تیم “زرند سلام” علت اختلافات پس از انتخاب سرپرست میدانند.

 

به گزارش گروه سیاسی صدای زرند، اینک که پس از هر جلسه ی شورا، حرف های محرمانه و غیرمحرمانه ی شورا منتشر می شود و برخی اعضا انگشت اتهام را سوی سایر اعضا می برند و رای و نظر هر یک از اعضا به صورت غیر حرفه ای مورد هجمه قرار میگیرد، گزارشی مبنی بر شفاف سازی مسائل ذکر شده توسط تیم خبری صدای زرند تدوین شده است.

 

لازم به بیان است که ۴ عضو زرندسلامی شورای شهر زرند تاکید داشتند که مردم به این حواشی توجه نکنند و همچنین از خبرنگاران خواستار عدم ورود به حواشی شدند.

 

این گزارش را در ادامه بخوانید:

 

فرهاد اسدی: چون اول راهیم متهم می شویم

 

فرهاد اسدی با بیان اینکه برنامه های شورا زمانی تحقق پیدا میکنند که شهردار برنامه محور باشد، گفت: محمدی با اینکه یک فرد پرانگیزه و کار کرده بود ولی اگر ما انتخابش میکردیم یعنی ما شهردار بدون برنامه ای را انتخاب کرده بودیم.

 

اسدی برنامه ی بودجه پایدار شهرداری را مهمترین اولویت در برنامه های کاندیداها عنوان کرد و گفت: مهندس محمدی اگر برنامه اش در مقابل کاندیداهای دیگر برای شهرداری قوی تر و عملیاتی تر بود، میتواند شهردار باشد.

 

عضو شورای شهر با اشاره به اینکه ما جناحی عمل نکرده ایم و اگر محمدی را انتخاب میکردیم آن زمان ما جناحی عمل کرده بودیم، افزود: اگر در جناح مقابل فردی برنامه های را بتواند پیاده کند و برای منافع شهر کار کند قطعاً وی را انتخاب میکنیم.

 

اسدی خاطرنشان کرد: میخواهیم شایسته سالاری را جایگزین جناح بازی کنیم و چون اول راهیم متهم میشویم ولی ما از همه ی این ها عبور خواهیم کرد و خودمان را درگیر حاشیه ها نمی کنیم.

 

سید رسول تهامی: کمپین ها و گروه ها در مخالفت با محمدی بی تاثیر نبود

 

نائب رییس شورای شهر زرند با اشاره به شرایط به وجود آمده در بیرون از شورا گفت: به واسطه گروه ها و کمپین ها در بیرون از شورا اعضای شورا در مقابل هم قرار گرفتند.
سید رسول تهامی ادامه داد: با توجه به صحبت های شهردار سابق و همچنین دو عضو شورایی که از خود دانست و آنها نیز شهردار را از خودشان دانستند اکثریت شورای جدید به این نتیجه رسیدند که به محمدی رای مخالف داده شود.

 

مهدی برهانی نژاد: محمدی دیگر تمایلی به شهردار بودن ندارد

 

این عضو شورای شهر زرند با اشاره به اینکه عدم رای به محمدی نشان از عزل شهردار نیست، تصریح کرد: مهندس محمدی عزل نشد، مهندس محمدی به عنوان سرپرست انتخاب نشد. اگر عزل شده بود بایستی طرح سوال می شد، ۱۵ روز فرصت پاسخ به سوال ها را داشت و بعد از آن در جلسه شورا عزل یا ابقا مشخص میشد.

 

مهدی برهانی نژاد گفت: مهندس محمدی دیگر تمایلی به این قصه ندارد، در متن ها و صحبت هایی که منتشر می شود نشانی از تفاهم و تعامل با شورا ندیدیم.

 

ایرج رحمانی نیز از عدم تعامل شهردار سابق با شورای جدید میگوید و برنامه های شورا را همسو با برنامه های محمدی ندانست.

 

انتهای پیام/

خبرنگار: زکیه سلیمی   ** انتشار دهنده: احمدرضا ملکی *