همزمان با هفته تربیت بدنی:

افتتاح چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در زرند

صبح امروز همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در زرند با حضور مسئولین این شهرستان افتتاح شد.

صبح امروز همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در زرند با حضور مسئولین این شهرستان افتتاح شد.

 

chaharomin olampyad varzeshi zarand960726 2

به گزارش صدای زرند، “حسین کاظمی” در این آیین با اشاره به اینکه سه چهار سال اخیر آموزش و پرورش به سمتی رفته است که ورزش به صورت المپیاد های درون مدرسه ای برگزار شود، اظهارداشت: این المپیاد های درون مدرسه ای چندین مزایا خوب دارد که یکی از این مزایا دانش آموزان با شور و نشاط در مدرسه حضور پیدا می کنند.

 

وی افزود: ما به دنبال این هستیم تا آموزش را با شور و نشاط در مدارس همراه کنیم تا دانش آموزان با انگیزه وارد کلاس درس شوند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند اضافه داشت: در این المپیاد ها دانش آموزش به سمت ورزش ترغیب می شوند و برای سلامتی خودشان کاری را انجام می دهند.

 

وی با بیان اینکه در خصوص المپیاد های درون مدرسه ای ما می توانیم دانش آموزانی را که عضو تیم های ورزشی در سطح شهرستان می باشند را شناسایی کنیم، اضافه داشت: کودکان از همین سنین راغب به ورزش کردن می شوند و ما تیم های خوب ورزشی تشکیل می دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه هفته پیوند اولیا و مربیان از ۲۴ مهرماه آغاز و تا ۳۰ مهرماه ادامه خواهد داشت، تصریح داشت: در این هفته اولیا با مدارس ارتباط خواهند داشت و از وضعیت درسی فرزند خود اطلاع پیدا می کنند.

 

وی ادامه داد: تمامی مدارس زرند انجمن اولیا و مربیان دارند و بعضی از مدارس با توجه به تعداد دانش آموزان آن مدارس ۴ تا ۷ نفر عضو اصلی انجمن اولیا و مربیان دارند و این اعضا با رأی خود اولیای آن مدارس انتخاب می شوند.

 

کاظمی عنوان کرد: همه مدارس زرند این هفته انجمن اولیا و مربیان تشکیل می دهند و اعضای خود را انتخاب می کنند و از توانایی ها و مشاوره های اولیا در مدارس استفاده می شود.

 

chaharomin olampyad varzeshi zarand960726 1

olmpyad varzeshi960726

chaharomin olampyad varzeshi zarand960726 3

chaharomin olampyad varzeshi zarand960726 4

chaharomin olampyad varzeshi zarand960726 5

 

انتهای پیام/

*تهیه و انتشار: احمدرضا ملکی *