دادستان زرند خبر داد

کشف اختلاسی دیگر/ بازداشت یکی از کارکنان شهرداری زرند به اتهام اختلاس

قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: یکی از کارکنان شهرداری زرند به اتهام اختلاس در ارتباط با اموالی که در اختیار وی بوده دستگیر و در بازداشت موقت است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: یکی از کارکنان شهرداری زرند به اتهام اختلاس در ارتباط با اموالی که در اختیار وی بوده دستگیر و در بازداشت موقت است.

 

شهرداری زرند

به گزارش صدای زرند، “سیدمهدی قویدل” در گفت‌وگو با فارس از بازداشت یکی از کارکنان شهرداری زرند به اتهام اختلاس خبر داد و اظهار داشت: این متهم در ارتباط با اموالی که در اختیار وی بوده و یکسری مبالغ و درآمدهایی که باید به حساب شهرداری واریز شود، برداشت‌های شخصی کرده که موضوع در شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب به ریاست مسئول شعبه در حال رسیدگی است و قرار بازداشت موقت وی صادر شد.

 

وی با بیان اینکه تحقیقات در این زمینه و نقش سایر افراد احتمالی دخیل در موضوع ادامه دارد، افزود: توصیه می‌شود دستگاه‌های نظارتی و حراست‌های ادارات، شرکت‌های خصوصی نقش نظارتی، آموزش و توجیه کامل کارکنان دقت و جدیت لازم را به کار بندند، چرا که بعضا امکان دارد به دلیل ناآگاهی افراد به قانون و یا در معرض آسیب بودن این افراد به سمت و سوی سوق داده شوند که منجر به فساد مالی و لغزش افراد و نهایتا حیف و میل بیت‌المال شود.

 

قویدل عنوان کرد: رسانه‌ها و فضا‌های مجازی دقت داشته باشند که قبل از هرگونه کسب اطلاعات دقیق از مراجع ذیصلاح و اخذ مجوزهای لازم از انتشار هرگونه مطالب غیر واقع و غیرکارشناسی که موجب تشویش اذهان عمومی و هتک حرمت افراد می‌شود خود‌داری کنند.

 

وی ادامه داد: اکثر پرونده‌های مطروحه در محاکم قضایی به عنوان اتهام مطرح می‌شود و قانون تا زمان اثبات جرم و قطعیت حکم اجازه انتشار آن را نمی‌دهد و این امر خود می‌تواند مستوجب تعقیب کیفری باشد.

 

دادستان زرند گفت: دستگاه قضایی خصوصا دادستانی به عنوان مدعی‌العموم در بحث حفظ حقوق بیت‌المال و حقوق عامه و حفظ امنیت عمومی جامعه مقتدرانه و با حاکمیت اصل قانون و بدون هیچگونه اغماض و دخالت مسائل سیاسی و جناحی و … با هرنوع فساد و جرم در جامعه برخورد قانونی لازم را بعمل می‌آورد.

 

انتهای پیام/