امام جمعه زرند:

اگر می خواهید در آخرت عاقبت بخیر شوید باید مالتان پاک باشد/۱۳ آبان روز استکبار ستیزی است

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه اگر می خواهید در آخرت عاقبت بخیر شوید باید مالتان پاک باشد، گفت: زکات در قرآن به معنای انفاق است و مردم با پرداخت زکات پسته مال آن ها سال به سال بیشتر می شود.

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه اگر می خواهید در آخرت عاقبت بخیر شوید باید مالتان پاک باشد، گفت: زکات در قرآن به معنای انفاق است و مردم با پرداخت زکات پسته مال آن ها سال به سال بیشتر می شود.

 

namazjomeh960812 1

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” در خطبه های این هفته زرند با بیان اینکه تا آدم سوال نپرسد چیزی یاد نمی گیرد و کسی که چیزی نمی داند باید از کسی که می داند بپرسد، اظهارداشت: در مسائل دینی و شرعی حیا نباید باشد و آدم باید مسائل شرعی خود را بپرسد.

 

وی با عنوان اینکه اگر می خواهید خدا دوستتان داشته باشد باید تقوا داشته و از خدا بترسید، ابرازداشت: پیامبران از خدا می ترسیدند و یک لحظه از خدا غافل نمی شدند.

 

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه اگر می خواهید در آخرت عاقبت بخیر شوید باید مالتان پاک باشد، گفت: زکات در قرآن به معنای انفاق است و مردم با پرداخت زکات پسته، مال آن ها سال به سال بیشتر می شود.

 

وی اضافه داشت: آدم نباید گرفته باشد و باید اهل خیر باشد و آدمی که حتی چیزی برای فرزندان خود نخرد این آدم کنف و پست است.

 

وی با اشاره به اینکه فلسفه اربعین زنده نگه داشتن راه امام حسین(ع) و یارانش است، خاطرنشان ساخت: زیارت اربعین از نشانه های یک مومن است و راهپیمایی اربعین از بزرگترین راهپیمایی های جهان است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه هیئت های مذهبی در دهه آخر صفر حتما مراسم عزاداری برگزار کنند، عنوان کرد: این دهه ثواب زیادی دارد و هیئت های مذهبی نباید فقط امام حسین(ع) تا سال آینده بدرقه کنند.

 

وی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، اذعان داشت: ۱۳ آبان روز شکوه انقلاب اسلامی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز استکبار ستیزی است.

 

امام جمعه زرند افزود: ۱۳ آبان ۱۳۵۷ دانش آموزان علیه رژیم طاغوت راهپیمایی کردند و این رژیم دانش آموزان را به رگبار بست و بیش از ۵۰ دانش آموز در این روز به شهادت رسیدند.

 

namazjomeh960812 2

namazjomeh960812 3

namazjomeh960812 4

namazjomeh960812 5

namazjomeh960812 6

namazjomeh960812 7

 

انتهای پیام/