امام جمعه زرند:

پیاده‌روی اربعین مصداق زمینه سازی برای ظهور است

امام جمعه زرند با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی مصداق زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) است، گفت: اربعین بیداری جهان اسلام، ملل تحت ظلم و همه آزادگان جهان است.

امام جمعه زرند با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی مصداق زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) است، گفت: اربعین بیداری جهان اسلام، ملل تحت ظلم و همه آزادگان جهان است.

 

ebrahimi emamjomeh zarand

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” در خطبه های نمازجمعه این هفته زرند با بیان اینکه اهمیت اربعین به خاطر زنده نگه داشتن یاد سیدالشهدا است، اظهارداشت: اربعین حسینی مثل سال های گذشته با شکوه و عظمت در زرند برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی مصداق زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) است، گفت: اربعین بیداری جهان اسلام، ملل تحت ظلم و همه آزادگان جهان است.

 

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه حرکت میلیونی زائران حسینی در اربعین باعث شده است تا صدای شکسته شدن استخوان رژیم های طاغوتی منطقه به گوش جهانیان برسد، گفت: هر کاری مقدماتی می خواهد، اربعین حسینی مقدمه نابودی اسراییل تا کمتر از چندین سال دیگر است.

 

وی اضافه داشت: حضرت زینب(س) پیام آور نهضت کربلا است و در سخت‌ترین شرایط برای اثبات حقانیت امام حسین (ع) ایستادگی کرد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه خانواده ها و ارگان ها باید در راستا افزایش فرهنگ کتاب خوانی تلاش کنند، اذعان کرد: سرانه مطالعه و فرهنگ کتاب خوانی در کشور بسیار پایین است جوانان با کتاب انس ندارند و ساعت ها در فضای مجازی وقتشان را می گذرانند.

 

امام جمعه زرند با اشاره به هفته وقف افزود: مردم باید راه وقف را تداوم بخشند تا همگان از ثمرات آن در آینده بهره ببرند و امروز این مجالس و محافل باشکوه در سطح کشور و شهرستان به برکت وقفی است که گذشتگان داشتند و همه مردم از این کار خیر بهره می‌برند.

 

انتهای پیام/