صدای زرند گزارش می دهد؛

هشتمین یادواره شهدای منطقه سیریز زرند برگزار می شود

هشتمین یادواره ۳۳ شهید منطقه سیریز زرند در ۵ شب آخر ماه صفر در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) سیریز برگزار می شود.

هشتمین یادواره ۳۳ شهید منطقه سیریز زرند در ۵ شب آخر ماه صفر در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) سیریز برگزار می شود.

 

photo 2017 11 11 09 40 27

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” در نشست ستاد یادواره شهدا منطقه سیریز با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی تمام عزت و سربلندی نظام خود را مرهون و مدیون خون شهدا است، اظهارداشت: پیشرفت‌هایی که هم اکنون در عرصه‌های هسته‌ای، علمی، فرهنگی و نانو در کشورمان به دست آمده است در سایه خون این شهدای والامقام بوده که ما باید قدردان این خون شهدا باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های مهم همگان در عرصه کنونی ترویج فرهنگ ناب شهادت در جامعه است، ابرازداشت: همگان باید در انتقال فرهنگ ناب شهادت به نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان تلاش کنیم.

 

امام جمعه زرند اضافه داشت: یادواره شهدای منطقه سیریز امسال نیز همانند سال های گذشته هرچه باشکوه تر از ۲۳ آبان ماه به مدت ۵ شب در محل تکیه حضرت ابوالفضل(ع) سیریز با سخنرانی حجت الاسلام راشد یزدی برگزار می شود.

 

رئیس ستاد یادواره شهدای منطقه سیریز با اشاره به اینکه در یادواره شهدا حماسه ایثار در دل و یاد مردم زنده خواهد شد، ادامه داد: امروزه افتخار ما این است که شهیدان درس آزادگی، مردانگی و عزت به ما دادند و اجازه نداند یک وجب از خاک میهن به تصرف دشمن در بیاید.

 

setad yadvareh shohada siriz

 

انتهای پیام/